PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sie dzieje z grupa pl.praca.oferowana ?

  • 11. Data: 2004-07-29 17:37:18
    Temat: Re: co sie dzieje z grupa pl.praca.oferowana ?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    albo poświęcić 15 sekund na przestawienie czytnika (i ewentualnie dodatkowo
    znaleźć czas góra 2 minut na znalezienie odpowiedniej informacji w
    internecie)
    A używając przenośni o dziecku - nie sprawdziłeś przed kąpiela czy woda
    jest za zimna/za ciepła i po prostu włożyłeś to dziecko? pytanie z gatunku
    retorycznych, nie chcę żebyś odpowiadał mi tylko w końcy przyjął do
    wiadomości że są zasady i trzeba się ick trzymać ( i weź pod uwagę ,że w te
    wakacje nie będe miał urlopu :) )