PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwestionariusz osobowy -wpisac zatrudnienie w markecie?

  • 1. Data: 2004-07-28 21:49:35
    Temat: kwestionariusz osobowy -wpisac zatrudnienie w markecie?
    Od: tommis <t...@n...pl>

    witam,
    mam takie oto pytanie. kilka miesiecy temu zlozylem do pewnej firmy
    papiery na jedno stanowisko. po trzech rozmowach kwalifikacyjnych
    zostalem wybrany i przyjety (hurra!)
    w najblizszym czasie musze wypelnic formularz -kwestionariusz osobowy.
    problem tkwi w tym, ze w cv nie wymienilem jednej firmy w ktorej
    pracowalem -celowo (ze wzgledu na niemoznosc znalezienia pracy
    zatrudnilem sie w markecie, wiec uznalem ze nie ma sie czym chwalic i
    nie uwzglednilem tego w cv, zwlaszcza ze robilem wtedy maly projekt na
    iumowe zlecenie -troche zwiazany z tym co robie teraz i to oczywiscie
    wpisalem sobie w cv). teraz sie zastanawiam czy wpisac ten market w
    kwestionariusz czy nie?
    co proponujecie? w markecie pracowalem b.krotko (niecale 2 ms. wiec
    urlopu nie szkoda ), lecz byla to moja pierwsza praca na umowe o
    prace.

  • 2. Data: 2004-07-28 22:07:33
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    wstydzisz się? jak cię przyjęli, to znaczy że byłeś dobrym kandydatem. teraz
    tylko musisz udowodnić, że tak jest na prawdę. A że żadna praca nie
    hańbi....
    Poza tym ten kwestionariusz to najprawdopodobniej dla kadr .

    pzdr
    gromax

  • 3. Data: 2004-07-29 06:59:29
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>