PracaGrupypl.praca.dyskusje › DODATKOWA PRACA PRZEZ INTERNET, co wy na to ???`

  • 1. Data: 2004-07-28 20:15:50
    Temat: DODATKOWA PRACA PRZEZ INTERNET, co wy na to ???`
    Od: "palik" <n...@t...pl>

    Ja na tym zaczęłem fajnie zarabiać, ale czy to jest legalny biznes ???
    Proszę o odpowiedź

    Jeśli masz internet i 2 godziny dziennie luzu, zerknij na stronke. NIE JEST
    TO ANI KLIKANIE W BANNERY ANI CZYTANIE E-MAILI .
    www.dodatkowy.biznes.prv.pl
    lub pisz w...@x...pl

  • 2. Data: 2004-07-28 20:24:52
    Temat: Re: DODATKOWA PRACA PRZEZ INTERNET, co wy na to ???`
    Od: "ANIA" <a...@v...com.pl>

    Zapakuj gotówkę conajmniej w dwa papiery, żeby nie było widać pieniędzy, bo
    może się zdarzyć, że zginą po drodze.

    nie lepiej posługiwać się kontem bankowym - czy może zarobek właśnie na tym
    polega że nie płaci się podatków?

  • 3. Data: 2004-07-29 07:12:49
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

> [...]
    JEST
    > TO ANI KLIKANIE W BANNERY ANI CZYTANIE E-MAILI .

    Trzeba wyslac 20 zl (za jeden raport) czyli ze swojej kieszeni wylozyc gdzie
    tu zarobek?????!!!! Wniskuje ze aby zarobic trzeba tych rapotrow wyslac ze
    100 czyli KOSZT 2000 zl Ja to bym troche inaczej nazwal.

  • 4. Data: 2004-07-29 09:40:25
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "SLaw" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tu zarobek?????!!!! Wniskuje ze aby zarobic trzeba tych rapotrow wyslac ze
    > 100 czyli KOSZT 2000 zl Ja to bym troche inaczej nazwal.

    Przepraszam, że sie wtrącam SLaw, ale troche masz złe wyobrażenie. Kupujesz
    tylko raz, potem kopiujesz i sprzedajesz. Czyli wracamy do 20 zł. :) (więcej
    w to nie musisz wkładać)
    Jeszcze raz przepraszam, że się wtrącam.

    Piotr Kołodziej
    p...@o...pl

  • 5. Data: 2004-07-29 11:53:42
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Piotr Kołodziej [Thu, 29 Jul 2004 11:40:25 +0200]:

    > Przepraszam, że sie wtrącam SLaw, ale troche masz złe wyobrażenie.
    > Kupujesz tylko raz, potem kopiujesz i sprzedajesz.

    A z ciekawosci -- po co mam kupowac za 20 pln skoro moge sobie
    sprzedawac w zasadzie dowolne pliki bo w tej zabawie nie idzie
    o to zeby ich zawartosc cokolwiek dawala tylko o sama sprzedaz?

    > Piotr Kołodziej

    pzdr.
    Nahia

  • 6. Data: 2004-07-29 15:04:58
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedawac w zasadzie dowolne pliki bo w tej zabawie nie idzie
    > o to zeby ich zawartosc cokolwiek dawala tylko o sama sprzedaz?

    Dobra uwaga. W zasadzie tak. Tylko w tych plikach jednak jest zawarte pare
    informacji np. jak dobrze zareklamwać towar. Ja też na początku tak
    myślałem, miałem masę pomysłów przed dostaniem tego pliku. Jeśli bym nie
    skorzystał z rad zawarych w tym pliku, miałbym teraz np zapchaną skrzynkę.
    Pozatym jest to zwarty system i jeśli każdy by tak postępował nikt nic na
    tym by nie zyskał, a przcież nie o to w tym chodzi. Jeśli ktoś wie, że
    będzie oszukiwał resztę niepowinien w tym brać udziału. Możemy zarobić
    wszyscy albo nikt to zależy tylko od uczciwości.

    pzdr.
    Piotr Kołodziej

  • 7. Data: 2004-07-29 15:19:03
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Piotr Kołodziej [Thu, 29 Jul 2004 17:04:58 +0200]:

    > Tylko w tych plikach jednak jest zawarte pare informacji
    > np. jak dobrze zareklamwać towar.

    Jesli to sa te informacje ktore wykorzystuja wszyscy spamerzy
    reklamujacy ten system -- to sa onedo luftu i zdecydowanie
    lepiej ich jednak NIE czytac...

    > Jeśli bym nie skorzystał z rad zawarych w tym pliku, miałbym
    > teraz np zapchaną skrzynkę.

    A tak ryzykujesz tylko tym ze ktos Cie podwali do abuse albo
    od razu poda do sadu ;)

    Tak z ciekawosci, o ile dobrze widzialam tym razem sprzedajecie
    DARMOWE ebooki Majewskiego?

    > Piotr Kołodziej

    pzdr.
    Nahia

  • 8. Data: 2004-07-29 15:39:33
    Od: "Piotr Kołodziej" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@v...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bo
    > może się zdarzyć, że zginą po drodze.
    >
    > nie lepiej posługiwać się kontem bankowym - czy może zarobek właśnie na

    Ja też w to sie bawię, sorry Palik. Ktoś zaczął od pakowania gotówki w
    papier i tak zostało. Ja też uważam, że lepiej byłoby używać kont bankowych.
    Tylko 1. nie wszyscy jeszcze je mają, 2. po co latać dodatkowo do banku i
    płacić za przelew?

    Piotr Kołodziej
    p...@o...pl

  • 9. Data: 2004-07-29 16:06:06
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Piotr Kołodziej [Thu, 29 Jul 2004 17:39:33 +0200]:

    > 2. po co latać dodatkowo do banku i płacić za przelew?

    A za list to nie placisz i na poczte nie lecisz?... :-)

    > Piotr Kołodziej

    pzdr.
    Nahia

  • 10. Data: 2004-07-29 17:18:38
    Od: "GrzechG" <o...@o...antyspam.pl>

    Ech... bzdety i głupoty. Lanie wody i woda z mózgu....