PracaGrupypl.praca.dyskusje › Centrum Badan Marketingowych Test

  • 1. Data: 2004-09-23 13:12:33
    Temat: Centrum Badan Marketingowych Test
    Od: Evik <e...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos moze pracowal w Centrum Badan Marketingowych Test jako audytor - tajemiczy
    klient? Chetnie bym sie dowiedziala czegos na ten temat.

    Rozgladam sie za jakims dodatkowym zajeciem, poza stala praca...

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 2. Data: 2004-09-23 20:46:09
    Temat: Re: Centrum Badan Marketingowych Test
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Evik" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > Czy ktos moze pracowal w Centrum Badan Marketingowych Test jako audytor -
    tajemiczy klient? Chetnie bym sie dowiedziala czegos na ten temat.

    Hej,
    ja tam wysłałam swoje zgłoszenie, odpisali, że się odezwą. No i ciszaaa i
    już nie czekam na e-maila od nich, bo minęło bardzo dużo czasu. Za to mój
    znajomy dostał się tam i bardzo chwalił te pracę- mówił, że to świetna
    zabawa!
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-09-29 16:25:13
    Od: Łukasz Skowroń <f...@c...com>

    Dostałam od nich 2 propozycje, na które się zgodziłam. Przysyłają Ci
    "specyfikację" jakim klientem masz być, na co musisz zwrócić uwagę, o co
    pytać... etc.
    Popieram zdanie, że to fajna zabawa. Firma naprawdę w porządku. Zwracają
    koszty wydrukowania ankiet i przesyłki.
    Pozdrawiam.
    --
    eNGi z konta swojego mana

  • 4. Data: 2004-09-30 08:26:09
    Od: Evik <e...@g...pl>

    Łukasz Skowroń <f...@c...com> wrote:
    > Dostałam od nich 2 propozycje, na które się zgodziłam. Przysyłają Ci
    > "specyfikację" jakim klientem masz być, na co musisz zwrócić uwagę, o co
    > pytać... etc.

    A moglbys cos wiecej napisac? Jakos nie bardzo moge sobie wyobrazic na czym taka
    praca polega... No i czy mozna ja traktowac jako dodatkowe zajecie...

    > Popieram zdanie, że to fajna zabawa. Firma naprawdę w porządku. Zwracają
    > koszty wydrukowania ankiet i przesyłki.

    :)

    Pozdrawiam,
    Evik