PracaGrupypl.praca.dyskusje › co myslicie o pracy jako handlowiec w ............

  • 1. Data: 2002-01-09 17:13:39
    Temat: co myslicie o pracy jako handlowiec w ............
    Od: "Ludwik" <l...@p...onet.pl>

    ..........Centertelu - Idea meritum?

    jestem po pierwszej rozmowie, ale mam inna ciekawa propozycje i nie wiem czy
    ise wstrzymac z decyzja i czekac na odp. z Idei?

    luto

  • 2. Data: 2002-01-10 11:02:57
    Temat: Re: co myslicie o pracy jako handlowiec w ............
    Od: r...@n...com.pl (Renata Pawlonka-Telka)

    jak jesteś po pierwszej rozmowie i nie masz jeszcze ostatecznej odpowiedzi
    to nie rezygnuj z innych propozycji rozmów; ta droga od rozmowy do decyzji
    jest długa i możesz czekając stracić inną ciekawą propozycję;
    Renata

  • 3. Data: 2002-01-11 10:20:21
    Od: "jarpol" <j...@a...pl>

    mysle ze nalezy poczekac prace przyjac a jak sie juz ja bedzie mialo to
    mozna dalej szukac
    powodzenia
    jarpol

  • 4. Data: 2002-01-14 21:45:11
    Od: "Jerzy Knyt" <j...@C...PL>

> [...]
    >
    > luto
    >
    > Cześć Ludwik!Świetnie, że wątpisz, tylko chyba powinieneś zastanowić się
    nad czymś innym. Moim zdaniem obie propozycje są tyle samo warte, bo:
    - w obu pracujesz dla kogoś, a nie dla siebie
    - w obu ktoś rozdaje Ci karty
    - w obu jak można Cię zatrudnić można też i zwolnić
    Pomyśl czy nie lepiej dorabiać siebie mając internet?
    powodzenia - Jurek