PracaGrupypl.praca.dyskusje › co myslicie o barterze?

  • 1. Data: 2003-04-25 23:55:09
    Temat: co myslicie o barterze?
    Od: "dEXTER" <piekard[nospam]@wp.pl>

    Witam,

    Chodzi mi o wspolprace na zasadzie barteru.
    Otoz dogadalem sie z pewnym radiem iz zrobie mu strone Internetowa w zamian
    za spot reklamowy... I tak troche z perspektywy czasu staje sie to troche
    podejzane i bezsensowne... ;-( Bowiem jak zrobie strone, ktora bedzie
    porduktem, za ktora w zamian dostane emisje spotu reklamujacego moje uslugi
    przez okres powiedzmy miesica...
    Co Wy na to?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-04-26 08:27:17
    Temat: Re: co myslicie o barterze?
    Od: "Przemek Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    nigdy nie bylem zwolennikiem takiej wymiany : usluga za usluge - po to
    wynaleziono pieniadze m.in.
    pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2003-04-26 09:39:44
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "dEXTER" <piekard[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o wspolprace na zasadzie barteru.
    > Otoz dogadalem sie z pewnym radiem iz zrobie mu strone Internetowa w
    zamian
    > za spot reklamowy...

    Trudno powiedzieć
    Jeżeli radio będzie reklamować swoją stronę na antenie to mogliby również
    wspomnieć o Tobie.
    Drugie primo: może mógłbyś umieścić swoją reklamę na stronie

    KCH

  • 4. Data: 2003-04-26 20:43:09
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) dEXTER napisal(a) Sat, 26 Apr 2003 01:55:09 +0200:
    >Chodzi mi o wspolprace na zasadzie barteru.

    W obecnej sytuacji fiskalnej (podatki na bezsensownym
    poziomie) wydaje sie to calkiem rozsadnym
    rozwiazaniem (obie strony nie placa pieniedzy na
    utrzymanie wielu niepotrzebnych stolkow w panstwie,
    na afery czy inne radosne pomysly rzadzacych).
    Troche to smutne, ale co zrobic...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-04-26 20:44:13
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Przemek Mańkowski napisal(a) Sat, 26 Apr 2003 10:27:17 +0200:
    >nigdy nie bylem zwolennikiem takiej wymiany : usluga za usluge - po to
    >wynaleziono pieniadze m.in.

    Pieniadz to tez towar.
    Ale generalnie masz racje. Tylko jeden warunek: musimy
    zyc w normalnie zarzadzanym panstwie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)