PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa agencyjna

  • 1. Data: 2003-04-26 09:08:50
    Temat: umowa agencyjna
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie wszystkich szanownych grupowiczow
    Czy ktos dysponuje wzorem takiej umowy.
    Powyzsza umowa jest mi pilnie potrzebna - wiem, ze taka umowa jest np w
    serwisie SIGNFORM ale proba rejetracji i szybkiego wykupienia subskrypcji
    zakonczyla sie niepowodzeniem a czekanie 2 tygonie mnie nie interesuje.
    Za podeslanie mi takiej umowy na adres b...@e...strefa.pl bede szczerze
    zobowiazany

    pzdrwm;
    Krzysztof Szmandra