PracaGrupypl.praca.dyskusje › co myslec o takiej formie rekrutacji ?

  • 11. Data: 2003-05-05 14:10:16
    Temat: Re: co myslec o takiej formie rekrutacji ?
    Od: "Jarmil" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    O ile wiem, szkolenie jest przed 3-miesięcznym okresem próbnym, a nie po.
    Z tego co napisał Chlodny można mieć wrażenie, że jest odwrotnie.
    "Praktykanci" nie mają więc szans nic "odwalić" (oprócz kity co najwyżej :))

    Pozyskiwanie reklamodawców do specyficznego serwisu internetowego
    to nie jest układanie cegieł albo kopanie rowów. Opieranie się na krótkotrwałym
    "wyzyskiwaniiu" naiwnych osób, chcących podjąć pracę, nie ma w tym
    przypadku sensu. Przedstawiciel handlowy w takiej firmie dopiero po paru
    miesiacach pracy (i nabraniu doświadczenia) jest w stanie zawierać tyle
    kontraktów, żeby jego praca stała się rentowna.

    Na marginesie: baza Teleadresonu jest w internecie od 1995. Pokażcie mi drugi
    taki serwis, który by działał w internecie tyle lat (i nie był zmuszony sprzedać się
    obcemu kapitałowi). Tego nie da się osiągnąć tak krótkowzroczną polityką,
    jaką sugeruje chlodny.

    Pozdrawiam,
    --
    JM