PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest z tym moim cv?????????

  • 20. Data: 2004-03-03 05:44:57
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "Rafał" <k...@t...w.pl.chyba.pl> napisał w wiadomości
    news:c233hl$49p$1@news.onet.pl...

    > Jest kiepskie moim zdaniem, ale konkretnie:
    > [...]
    > I jeszcze jedno. Pewnie inni się z tym nie zgodzą, ale moim zdaniem CV
    > informatyka powinno zajmować nieco więcej niż 1 stronę A4... Ale to
    > chyba temat na inny wątek.

    Moje ma pełniutkie 2 strony czcionką 10 ;-))
    Nijak się tego skrócić nie da bez utraty treści. Kiedyś miałem skrupuły po
    przeczytaniu "mądrych" poradników dla piszących CV, ale na szczęście ich nie
    posłuchałem :)

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 23. Data: 2004-03-03 05:49:29
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> napisał w wiadomości
    > Jakub Zysnarski pisze:
    > ____________________________________

    > Moje ma pełniutkie 2 strony i nie widzę sposobu by je bardziej skrócić,
    > nie pozbawiając istotnych danych. Ale jest przejrzyste, a potwierdzeniem
    > jego skuteczności były rozmowy. Skutek rpzmów różny ;-)

    Najwidoczniej pierwsza jego strona jest na tyle konkretna i przejrzysta, że
    zachęca do odłożenia na kupkę "przejrzyj jeszcze raz dokładnie" :)
    Najważniejsze jest jak zawsze pierwsze wrażenie.

  • 22. Data: 2004-03-03 05:49:29
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

  • 24. Data: 2004-03-03 05:51:10
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > Andy! myślę, że wszyscy byliby zadowoleni, gdybyś umieścił gdzieś swoje cv
    > (oczywiscie bez danych osobowych, adresowych i nazw firm) - mysle zebysmy
    na
    > tym wszyscy skorzystali!

    Czy ten Andy, to ten sam Andy, ktorego znam? Jeśli tak, to IMO warto
    obejrzeć jego CV :)

  • 25. Data: 2004-03-03 05:53:16
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > No to zobacz moje i jak chcesz to weź (przykład) ;-). Okazuje się, że
    wzoru
    > w stylu 'EU' nieświadomie używam od 19978r.
    To już mamy 200 wiek ??

  • 26. Data: 2004-03-03 07:25:46
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    bardzo dziekuje za szczegolowa analize, mam nadzieje ze niebawem Wasze uwagi
    przyniosa oczekiwany efekt....

    i jeszcze jedno, nie jest lekko tak sie wystawic na krytyke, ale na pewno
    cos takiego w jakis sposob ksztalci tez charakter, nawet troche zadowolona
    jestem ze tych krytycznych ocen - w koncu o to mi chodzilo, nie jest sztuka
    wysluchac pochwal, ale z pokora przyjac krytyke. To niniejszym czynie...

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 27. Data: 2004-03-03 08:38:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sztuka
    > wysluchac pochwal, ale z pokora przyjac krytyke. To niniejszym czynie...

    O to tutaj chodzi, zeby sobie w miare umiejetnosci i mozliwosci pomagac lub
    wymieniac poglady.
    Nie wszyscy to rozumieja.Pamietam dyskusje sprzed paru miesiecy, gdy jeden
    czlowiek podobnnie poprosil o ocene CV, a nastaepnie bardzo nieuprzejmie
    atakowal wszystkei osoby, ktore skomentowaly jako watpliwy lub do poprawy
    jakikolwiek kawalek.
    Sam pracuje nad kolejna wersja prezentacji moich dokumentow i az cierpne z
    niepokoju, jak mnie zmieszaja z blotem, gdy wrzuce w net i poprosze o ocene
    :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 28. Data: 2004-03-03 09:23:13
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Zdecydowalem sie takze zamiescic wzor swojego cv. Co sadza szanowni
    grupowicze o czyms takim (czytelnosc, przejrzystosc i "innosc" od reszty)?
    Dodatkowo mam prosbe do grupowiczy o sprawdzenie tego w OpenOffice
    (widzialem ze ktos tam jednak ma) czy zachowuje oryginalny wyglad.
    Komentarze i krytyka (prosilbym o rzeczowe) mile widziana.

    A.M.

  • 29. Data: 2004-03-03 09:24:20
    Od: "wilter" <w...@g...pl>

    Brawo.... dobrze by bylo abym chociaz linka podal :)
    Przepraszam jakis dzisisaj taki roztargniony jestem :)

    Oto link:
    http://www.republika.pl/arekmolenda/portfolio/xxx_cv
    .doc

    A.M.

  • 30. Data: 2004-03-03 09:34:21
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "wilter" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oto link:
    > http://www.republika.pl/arekmolenda/portfolio/xxx_cv
    .doc

    Pod Wordem 2000 czytelne.
    Cv ladne, czytelne.
    Na twoim miejscu skupilabym bardziej doswiadczenie, po to, zeby zmiescic sie
    na jednej stronie.
    Zainteresowania "komputery" zbyt ogolne.

    m.