PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest z tym moim cv?????????

  • 1. Data: 2004-03-02 13:27:13
    Temat: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Witam,
    jest tak: 6 miesiecy wysylam swoje resume tam, gdzie widze jaka szanse
    zatrudnienia dla siebie i nic.... 70 odpowiedzi na rozne oferty i jeden list
    w stylu "przykro nam,...., umiescilismy Pani dane w naszej bazie....."

    Czy ktoras z zyczliwych i znajacych sie na rzeczy osob mogla by przejrzec
    moje cv? Bede wnikliwie sledzic wszystkie Wasze uwagi...
    CV w html'u troche mi sie "rozjechalo", zatem jest tez dokument doc, i z
    gory przepraszam ze to tak nieprofesjonalnie wisi, ale po raz pierwszy cos
    takiego robie i caly czas sie ucze :-))
    http://republika.pl/ewa_pasinska

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 2. Data: 2004-03-02 13:42:36
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    "moglaby"
    bije sie w piers....

    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 3. Data: 2004-03-02 13:55:38
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w stylu "przykro nam,...., umiescilismy Pani dane w naszej bazie....."
    >
    > Czy ktoras z zyczliwych i znajacych sie na rzeczy osob mogla by przejrzec

    ja przejrzalem :]

    nie wiem co jest zle, ale tutaj mozesz tak:

    Ms Office (Word, Excel, Power Point)

    a kierunek mialas bardzo ciekawy:
    cybernetyka ekonomiczna i informatyka :}}
    ide pogoglac co robi cybernetyka w ekonomii bo nie mam pojęcia :)

    p.s: aha no i nie widze naglowka w CV - wiesz jakiego...
    .doc kompletnie rozjezdza sie w OpenOffice - moze "nikt" nie mial
    Worda ?

    pozdr.
    mikl

  • 4. Data: 2004-03-02 14:03:25
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > .doc kompletnie rozjezdza sie w OpenOffice - moze "nikt" nie mial
    > Worda ?

    W MsWordzie 2000 też się rozjezdza, CV mało czytelne, Czy nie przesadziłaś
    ze stylem czcionki.
    Poczytaj w necie o stylu pisania CV

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-03-02 14:16:00
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no to pdf'a jeszcze powiesilam

    nie wiem czy dobrze zrobilam, ale przez pierwsze trzy miesiace moje cv
    zupelnie inaczej wygladalo - tak jak zaleca Pan Google i nic, wydaje mi sie
    ze to chociaz na "pierwszy rzut oka" inaczej wyglada, ale fakt, nie znaczy
    to ze dobrze....

    poczekam na wiecej komentarzy.....

    dzieki
    Ewa
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 6. Data: 2004-03-02 14:27:15
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoras z zyczliwych i znajacych sie na rzeczy osob mogla by przejrzec
    > moje cv? Bede wnikliwie sledzic wszystkie Wasze uwagi...

    Szczerze powiedziawszy nie chcialo mi sie go czytac.
    Jak na osobe ktora pelnila takie stanowiska to CV jest jakies takie
    chaotyczne.
    Po pierwsze pod MS Word 2000 wyglada ze jest napisane w formacie Letter !
    Poza tym:
    - za duzo kombinacji z wielkosciami czcionek,
    - za dlugie !!
    - za szczegolowe,
    - po co ten gigantyczny tabulator z lewej.
    Najlepiej napisz je od nowa nie uzywajac gotowca do cv z Worda.

    m.

  • 7. Data: 2004-03-02 14:35:32
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

> [...]
    sie
    > ze to chociaz na "pierwszy rzut oka" inaczej wyglada, ale fakt, nie znaczy

    Nie pamiętam gdzie ale słyszałem, iż w HR mają średni 10-20 sekund na
    przejrzenie CV, dlatego powinno być czytelne na "pierwszy rzut oka". Ja też
    poczekam na komentarze, tez staram udoskonalić swoje CV.

    pozdrawiam :)

  • 8. Data: 2004-03-02 15:09:29
    Od: "Witold Rodzen [tower]" <w...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > - za szczegolowe,
    > - po co ten gigantyczny tabulator z lewej.
    > Najlepiej napisz je od nowa nie uzywajac gotowca do cv z Worda.

    Witam

    przyłaczę sie do opinii, że treść jest dość chaotycznie poukładna i odbiega
    od standardów,

    dane personalne oraz kontaktowe pororzucane po całej stronie,
    a numer telefonu jest tylko w stopce ;)

    zgodzę sie z poprzednikami co do ilości szczegółów na temat pełnionych
    obowiąsków

    ps. dobry pomysł z publiczną oceną CV ;)

    pozdrawiam
    Witold Rodzeń

    http://www.gsmteam.pl

  • 9. Data: 2004-03-02 15:19:11
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    chyba pojde leczyc depresje.....
    ale moze najpierw faktycznie napisze nowe cv..........

    dzieki wszystkim za cenne uwagi
    pozdrawiam

    Ewa (Krakow)
    a...@o...pl
    GG4429837

  • 10. Data: 2004-03-02 15:35:10
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > chyba pojde leczyc depresje.....
    > ale moze najpierw faktycznie napisze nowe cv..........
    >
    > dzieki wszystkim za cenne uwagi
    > pozdrawiam

    To sesja terapeutyczna jak w klubie "Anonomowego Bezrobotnego" :)))))))

    > Ewa (Krakow)
    > a...@o...pl
    > GG4429837

    ---