PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest z tym moim cv?????????

  • 51. Data: 2004-03-04 02:44:08
    Temat: Re: co jest z tym moim cv?????????
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    Rafał wrote:
    <cut>
    > 3. Kawaler... A na co to komu pracodawcy? Formalnie, konstytucyjnie to
    > tylko twoja sprawa, czy masz dziesięcioro dzieci na utrzymanie, czy
    > jesteś kawalerem...

    Jest to bardzo istotna informacja mowiaca o mobilnosci i sumiennosci
    kandydata. Sa stanowiska gdzie kawalerowie (i na odwrot) sa odwalani w
    pierwszej kolejnosci.

    > - gdzie się stosuje obecnie DOS'a? (???)

    Np. w nadajnikach GMS znanych firm, z ktorymi laczy sie twoja komora. I w
    mnostwie innych rzeczy o ktorych jeszcze nie masz pojecia.

    > Ciekawy pomysł na CV (tabela to imo dobry pomysł, bo nic się nie
    > rozpada), ale nie wykorzystany.

    Dobre CV jest w ASCII, bo i tak musi jakos trafic do bazy danych pracodawcy,
    o ktorej formacie nic nie wiesz.

    Misiek

  • 52. Data: 2004-03-04 08:34:27
    Temat: Re: co jest z tym moim cv??? - ciag dalszy
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    No to powiesilam dwie nowe wersje: cv i cv1, formaty doc i pdf ....zapraszam
    zyczliwych do krytyki :-)

    I mam pytanie, jesli mozna: dokumenty pisalam w Open Office i potem
    zapisywalam w podanych wyzej formatach, ale zauwazylam ze przy czytaniu w OO
    dokumentu doc nie wyswietla sie foto, czy ktos moglby mnie oswiecic, w czym
    problem?

    Pytanko drugie, jak reaguje HR-owiec gdy aplikacje otrzymuje w np. dwoch
    formatach? denerwuje sie czy wybiera ten, ktory jest dla niego odpowiedni?

    dzieki za cierpliwosc
    pozdrawiam
    Ewa

  • 53. Data: 2004-03-04 08:38:57