PracaGrupypl.praca.dyskusje › co dalej robić?

  • 11. Data: 2006-07-17 18:43:14
    Temat: Re: co dalej robić?
    Od: "Piotr P." <p...@v...pl>

    > Oczywiście, wiele ludzi tak robi. Ale może i nie ma kosztów związanych z
    > lokalem, ale skoro jest najtaniej to marże najniższe. No i trzeba mieć
    > casch na towar. I jeszcze więcej na reklamę.
    > Raczej nadal będe rozwijał działalność serwisową.

    Tak jak poprzednicy napisali wartalo by sprobowac z reklama ulotki, jak i
    strona internetowa.
    Moze warto sie zainteresowac serwisem laptopow ? Nie wiem na ile sie oplaca
    ale coraz wiecej osob ma laptopy.... a nawet przelozenie dysku na inny nie
    mowiac juz o wymianie matrycy lub zlacza jest dla wielu serwisow sprawa z
    kosmosu :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-07-20 11:51:11
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

> [...]
    > inny nie mowiac juz o wymianie matrycy lub zlacza jest dla wielu serwisow

    Laptopy oczywiście też robię jak ktoś przyniesie.
    Porozlepiałem trochę ulotek w okolicy i faktycznie trochę więcej jest
    klientów.

    roman