PracaGrupypl.praca.dyskusjechodzilyscie do szkoly rodzenia??? › chodzilyscie do szkoly rodzenia???
  • Data: 2003-07-11 10:47:27
    Temat: chodzilyscie do szkoly rodzenia???
    Od: "BoYTEk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no wlasnie jak w temacie chodzilyscie do szkoly rodzenia czy stwierdzilyscie
    ze same sobie poradzicie??
    Bo ja nie chodzilam i nie bede - jakos nie lubie i nie umiem wykonywac
    cwiczen zadawanych przez kogos. Na przyklad uczono mnie kilka lat plywac na
    basenie i nic z tego - ani troche. Jak tylko sama zaczelam sie uczyc w
    jeziorze - kilka prob i zaczelam po krotkim czasie plywac. I tak jest u mnie
    ze wszystkim. Zawsze musze "sama" (o;
    Moja kolezanka po jednym dniu szkoly rodzenia wyladowala na porodowce - tak
    na nia podzialay cwiczenia oddechowe (o;
    A dodam jescze ze mieszkam w Holandii no i kurs jest oczywiscie po
    holendersku, a ja jezyka Van Gogha za bardzo nie pojmuje, a po angielsku
    kursow niestety nie ma.

    Kasia i Michalek (34 tydzien)