PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałpnictwo czy oszustwo?

  • 21. Data: 2004-12-14 20:01:40
    Temat: Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    Od: Wojciech Froelich <n...@s...please>

    On Fri, 03 Dec 2004 10:21:35 +0100, emati wrote:

    > Heh, kiedyś czytałem o niezłym numerze jaki ktos zrobił na ebay.com, w
    > skrócie:
    > koles wystawił do sprzedazy kilka tysięcy super wibratorów :-)

    A to nie "urban legend"? O ile moja memoria nie jest fragilis, to taki sam
    pomysł pojawia się w "Lock, Stock & Two Smoking Barrels" (by Guy Ritchie)
    oraz w "Ulicy marzycieli" Roberta McLiama Wilsona. Tylko tam ebaya nikt nie
    wspominał...

    W.
    --
    http://www.cats-and-translators.com/gallery/Album.ht
    ml

  • 22. Data: 2004-12-31 22:01:24
    Od: "tiras" <t...@g...pl>

    Trzeba być skończonym idiotą żeby nabierać się na ogłoszenia typu :
    "chałupnictwo", "platformy wiertnicze", "włochy-legalnie" itp. No cóż...
    idiotów nie sieją... napędzajcie dalej kase cwaniaczkom... :-(

  • 23. Data: 2005-01-07 22:44:18
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "tom" <t...@w...pl> skribis:

    >widac. co prawda w ofercie pisalo ze czas oczekiwania do 4 tygodni od momętu
    ^^^^^^

    bylo napisane.

    >otrzymania 1 listu, obawaim sie ze o oszustwo i naciagacze kasy,

    moze naciagacze ludzi albo wyludzacze kasy.

    >najdziwniejsze jest to dla mnie ze niepodaja zadnego telefonu i ulicy gdzie
    >sie znajduja,

    A mimo to im zaufales??
    To idz sie poskarz na www.oszustwa.com :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<