PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYPOWIEDZENIE A SĄD

  • 1. Data: 2004-11-30 12:35:26
    Temat: WYPOWIEDZENIE A SĄD
    Od: "coralek" <k...@w...pl>

    Witam
    mam pewnien problem
    zaklad pracy w ktorym pracowalam wypowiedzial mi umowe o prace a wlasciwe to
    kierowniczka
    umowa byla zawarta na 3 miesiace
    kierowniczka ktorej podlegalam bez uzasadnienie rozwiazala ze mna umowe po
    miecsiacu pracy
    ja wywiazywalam sie z obowiazkow sluzbowych pracowalam po godzinach
    starannie wykonywalam swoja prace i sumiennie
    kierowniczka tego dzialu zachowywala sie wobec mnie arogancko, obrzucala
    wyzwiskami,obrazala, ignorowala nie pomagala wrecz przeszkadzla mi w pracy i
    upokorzala przy innych pracownikach i wytykala moje bledy przy nich
    kadrowy przed podjeciem pracy ostrzegl mnie przez nia ze to trudna osoba
    ktora nie umie wspolzyc z ludzmi
    w efekcie pod wplywem swoich zlosci i agresji kierowniczka wypowiedziala mi
    umowe
    nic nie wyjasniajac
    zakryla sie kadrami wreczjac pismo
    kadrowemu
    ja chciaalabym uzyksac odszkodowanie za nastepne 2 miesiace pracy ale chyba
    pozew ten nie byl by zasadny??albo przywrocenie do pracy ale juz w innym
    wydziale
    czy moze poddac ja za znecanie sie nade mna z powodztwa cywilnego ??
    mam dowody w postaci nagran na kasecie
    ponadto 1 osoba jest na zwolnieniu choruje na ciezko depresjea 2 pozostale
    sie zwolnily bo nie mogly wytrzymac presji
    sama teraz jestem na zwolnieniu do czasu okresu zakonczenia wypowiedzenia
    co robic?? nie mam pracy a pewno szybko jej nie znajde chociaz mam wyzsze
    wyksztalcenie i doswiadczenie
    pozdrawiam
    Karka

  • 2. Data: 2004-11-30 13:20:36
    Temat: Re: WYPOWIEDZENIE A SĄD
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Nov 2004 13:35:26 +0100, "coralek"
    <k...@w...pl> zakodował:

    >umowa byla zawarta na 3 miesiace

    Czy to umowa na czas określony, czy na okres próbny?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-11-30 14:17:07
    Od: "coralek" <k...@w...pl>

    niestety byla to umowa na okres probny

  • 4. Data: 2004-11-30 14:53:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Nov 2004 15:17:07 +0100, "coralek"
    <k...@w...pl> zakodował:

    >niestety byla to umowa na okres probny

    To nie masz nic do wygrania. Taka umowa może zostać wypowiedziana bez
    uzasadnienia w dowolnym momencie.

  • 5. Data: 2004-12-01 09:51:13
    Od: "karolka" <k...@w...pl>

    no tak ale takich rzeczy sie nie robi zwalnia bez wyjasnienia i to po
    miesiacu gdzie jeszcze nie zostalam dokladnei sprawdzona ze swojej pracy z
    poza tym prace swoja wykonywalam starannie sumiennie taka jest tez ocan
    wspolpracownikow i ktorzy byli zaskoczeni taka decyzja kierownik ktora chyba
    cierpi na chorobe psychiczna robiac cos takeigo i wyrzucajac bez przyczyny i
    podstaw jakichkolwiek zwlaszcza ze ida Swieta i
    calkowita znieczulica i brak zrozumienia
    moze ktos znaj jakis wolny etat w Poznaniu dla osoby z wyzszym
    wyksztlaceniem