PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat komputerowy

  • 12. Data: 2003-11-21 19:01:49
    Temat: Re: certyfikat komputerowy
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "clockworkoi" w wiadomości news:bplgka$bis$1@news.onet.pl napisal(a):

    > Wiesz, moze i tak, ale taki papier ma tez swoje zle strony
    > - majac taki badziew (lub kiszke w postaci CompTIA), bedziesz

    Ja nie będę, ponieważ ja ECDL nie posiadam.

    > IMHO od razu szeregowany jako help-desk itp.

    Z tego co się ma należy korzystać umiejętnie. Nie trzeba w każdej sytucji
    wykładać na blat wszystkiego co się "ma w kieszeniach". Jeśli ktoś wie (lub
    chociaż czuje), ze bez czegoś w rodzaju ECDL nawet o help-desku nie ma co
    marzyć (a zależy mu na jakimś zajęciu), to lepiej je mieć. Jeśli ktoś stara
    się o posadę gdzie ECDL nie jest potrzebne (lub wręcz może zaszkodzić) to
    się nim chwalić nie będzie.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 11. Data: 2003-11-21 19:01:49
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

  • 13. Data: 2003-11-23 10:18:38
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    clockworkoi wrote:

    > Wiesz, moze i tak, ale taki papier ma tez swoje zle strony - majac taki
    > badziew (lub kiszke w postaci CompTIA), bedziesz IMHO od razu szeregowany
    > jako help-desk itp. Jesli to akurat cie kreci, to nie ma sprawy, ale jesli
    > aplikujesz wyzej, warto zrobic papier ktory realnie cos poswiadczy (czytaj:
    > taki na ktorego dumpsy sa trudno dostepne;)))) )

    a jest taki ? :))))
    chyba taki _mega_super_niepopularny np RSA SecureID admin...

    ;)

  • 14. Data: 2003-12-06 13:34:04
    Od: "Pelias" <b...@N...post.pl>

    > "znajomosc najbardziej popularnych
    > programow przez dosyc zaawansowanego uzytkownika."
    > Dlatego pisalem, ze raczej na zachodzie moze to byc popularne, bo u
    > nas ten dokument nie ma zadnej rangi.

    Nie wiem jaka ma on range u pracodawcy, ale wiem z pierwszej reki co on
    dokumentuje.
    Podstawowa znajomosc najbardziej popularnych programow, przez *bardzo
    poczatkujacego* uzytkownika.
    Czlowiek po ECDL bedzie wiedzial co to Word, Excel, czy OE. Ale poprawne
    postowanie na grupach, korespondencja seryjna, czy formuły bardziej
    zaawansowane od mnożenia sa absolutnie poza zasięgiem wymagan tego
    certyfikatu.
    W skrocie - podstawowa znajomosc Offica.

    > Nie wiem czy pamietasz, ale kilka lat temu byl wysyp ludzi po "kursach
    > komputerowych", ktorzy jak okazywalo sie, byli szkoleni jedynie w

    Znam kilka osob, ktore maja taki papierek, a nie wiedza nawet jak wlaczyc
    komputer.
    To najlepiej swiadczy o poziomie tego typu cudownych kursow.

    Pzdr.
    Pelias

  • 15. Data: 2003-12-06 20:53:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pelias" <b...@N...post.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jaka ma on range u pracodawcy, ale wiem z pierwszej reki co on
    > dokumentuje.

    No coz, opis wygladal znacznie sensowniej. Nie znam nikogo "z pierwszej
    reki", tak wiec musze uznac twoje racje.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > Pzdr.