PracaGrupypl.praca.dyskusje › biuro podróży

  • 1. Data: 2003-06-28 14:48:15
    Temat: biuro podróży
    Od: "ewa" <e...@i...pl>

    czy ktoś słyszał czy można podjąć pracę w biurze podróży bez znajomości? to
    chyba niemożliwe. Mam ukończony kurs pilotów wycieczek i pracy nie mogę
    podjąć w tym zawodzie bez znajomości. Jeśli ktoś słyszał, że do jakiegoś
    biura przyjmują proszę o kontakt
    e...@i...pl

  • 2. Data: 2003-06-29 09:48:31
    Temat: Re: biuro podróży
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    ewa wrote:

> [...]
    > wycieczek i pracy nie mogę podjąć w tym zawodzie bez znajomości.
    > Jeśli ktoś słyszał, że do jakiegoś biura przyjmują proszę o kontakt
    mam kolezanke ktora pracuje / pracowala w b.p.
    Jest tam duza rotacja, trzeba uwazac aby Cie nie wykiwali. Ciezka i
    wlasciwie malo platna praca. Badz przygotowana np. na przyjmowanie
    porodow na trasie, a napewno na niezadowolonych klientow (tacy zawsze
    sie trafiaja nawet, jak firma jest o.k.)
    Jestes z duzego miasta?

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 3. Data: 2003-06-29 19:25:12
    Od: g...@o...pl

    Współczuję i życzę powodzenia w poszukiwaniach pracy.
    Często korzystałam z biur podróży / imprezy objazdowe/
    i byłam pełna podziwu dla pilotów ,którzy musieli znosić chamstwo,
    ciągłe niezadowolenie uczestników i co najgorsze - brak punktualności.
    PZDR.
    Grażyna

  • 4. Data: 2003-06-30 06:14:39
    Od: "MK" <h...@N...gazeta.pl>

    ewa <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > chyba niemożliwe. Mam ukończony kurs pilotów wycieczek i pracy nie mogę
    > podjąć w tym zawodzie bez znajomości. Jeśli ktoś słyszał, że do jakiegoś

    i...@e...com

    Zapytaj o szkolenia dla rezydentów, ja byłam, dostałam ofertę pracy ale z
    pewnych powodów potem zrezygnowałam sama.