PracaGrupypl.praca.dyskusje › Możliwości przejścia z branży B2B do FMCG

  • 1. Data: 2003-06-28 13:25:32
    Temat: Możliwości przejścia z branży B2B do FMCG
    Od: "viper" <w...@2...pl>

    Co myślicie o możliwości przejścia osoby z doświadczeniem w marketingu B2B
    do pracy w marketingu FMCG?
    Czy ktoś wie, jak na doświadczenie w B2B patrzą potencjalni pracodawcy z
    rynku FMCG?
    Czy wogóle warto się chwalić takim doświadczeniem, czy też startować od
    nowa?

    Pozdr
    viper

  • 2. Data: 2003-06-29 20:54:39
    Temat: Re: Możliwości przejścia z branży B2B do FMCG
    Od: p...@s...waw.pl

    Hej,

    wedlug mnie warto tego uzyc jako glownej podporki na rozmowie, o ile nie masz
    lepszego doswiadczenia w cv. Sam kiedy zrobilem dokladnie taki sam zwrot jak
    Ty planujesz teraz i nie bylo zadnych problemow. A pracodawca - rzecz jasna -
    docenil doswiadczenia w B2B (choc w moim wypadku bylo ono mocniej zwiazane ze
    sprzedaza niz marketingiem).

    Pozdrawiam,
    Pawel