PracaGrupypl.praca.dyskusje › FIRMA Tikkurila Coatings - warto ???

  • 1. Data: 2003-06-28 15:44:35
    Temat: FIRMA Tikkurila Coatings - warto ???
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    ktos mial kontakt z ta firma ??? jakies uwagi, sugestie, porady itp

  • 2. Data: 2003-06-28 16:52:51
    Temat: Re: FIRMA Tikkurila Coatings - warto ???
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    Mam kontakt zawodowy z tą firmą. To marka bardzo znanych materiałów
    budowlanych, m.in farb. O organizacji przedsiębiorstwa nie wielę mogę
    powiedzić. Fima ta wchodzi w struktury TBD, co oznacza, że w Polsce do tego
    koncernu wchodzi Tikkurila, Beckers oraz Polifarb Dębica. W Polsce firma ma
    bardzo silną pozycję. Mają kilka zakładów produkcyjnych.