PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotny-umowa zlecenie ?

  • 11. Data: 2004-01-13 07:50:08
    Temat: Re: bezrobotny-umowa zlecenie ?
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    hI!!

    Użytkownik "irek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:bu02ed$kl0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > inaczej).

    > Tak bylo do zmiany przepisow to jest do 31 czerwca 2003. Przerabialem to
    na
    > wlasnej osobie :-(((

    A można jaśniej? Bo nie wiem czego dotyczy Twoja wypowiedź: uzyskiwania
    dochodów, czy wyłączenia z ewidencji z powodu podjęcia pracy?
    Najlepiej opisz sytuację dokładnie, bo bradzo mnie to interesuje...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski

  • 12. Data: 2004-01-15 05:49:49
    Od: "irek" <j...@N...pl>

    > A można jaśniej? Bo nie wiem czego dotyczy Twoja wypowiedź: uzyskiwania
    > dochodów, czy wyłączenia z ewidencji z powodu podjęcia pracy?
    > Najlepiej opisz sytuację dokładnie, bo bradzo mnie to interesuje...

    W czerwcu ubieglego roku w polowie zasilku zalapalem sie na prace
    sponsorowana przez UP !!!! (czyli za moje zatrudnienie pokrywli koszty dla
    pracodawcy). Po dwoch miesiacach kiedy firma nie zamierzala zaplacic mi za
    prace, rozwiazalem z nimi umowe i otrzymalem swiadectwo pracy w ktorym bylo
    wyraznie napisane ze nie otrzymalem wynagrodzenia. Udalem sie z tym do UP i
    tam uslyszalem ze od 1 lipca weszly rozporzadzenia wedlug ktorego podjecie
    jakiejkolwiek pracy powoduje przepadek reszty zasilku. Ponowne prawo do
    zasilku nabede po przepracowaniu 12 miesiecy. Jednoczesnie na mocy tej samej
    decyzji UP wycofalo sie z ubezpieczenia zdrowotnego cedujac to na zaklad
    zony (ksiazeczka rodzinna). Dotyczy to podlasia gdzie podobno bezrobocie
    jest minimalne :-)))))
    pozdrawiam
    Irek