PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy: Plastal oraz Mecalux w Gliwickiej Strefie Ekonomicznej

  • 1. Data: 2004-01-08 20:04:52
    Temat: Firmy: Plastal oraz Mecalux w Gliwickiej Strefie Ekonomicznej
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukuję informacji na temat firm Plastal (firma motoryzacyjna)oraz Mecalux
    w Gliwicach Chodzi mi głównie o warunki pracy, atmosferę , jak przebiegają
    rozmowy kwalifikacyjne. Dzięki z góry za wszystkie odp.

  • 2. Data: 2004-01-16 21:36:07
    Od: "Magdalena Romańska" <m...@p...onet.pl>

    a na jakim stanowisku chciałbyś pracować w Mecaluxie?
    Pracowałam 2 miesiące i odeszłam, bo jest cięzko, atmosfera raczej dobra,
    ale bardzo dużo pracy i niskie zarobki, choć oczywiście w zależności od
    stanowiska.