PracaGrupypl.praca.dyskusje › TELEMArketer

  • 1. Data: 2004-01-29 22:54:37
    Temat: TELEMArketer
    Od: "Shakal" <h...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie ile koles jako telemarketer moze zarabiac - jutro rozmowa i nie
    wiem ile powiedziec:))

    Pozdrawiam i zycze powodzenia:))

    Shakal

  • 2. Data: 2004-01-30 07:38:40
    Temat: Re: TELEMArketer
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

    witam

    w zależności od efektywności początkujący zarabiają około 600 na czysto
    natomiast zawodowi ściemniacze z wieloletnim stażem nawet 1500, generalnie
    ciężka praca

  • 3. Data: 2004-01-30 10:23:00
    Od: "Zuzanna" <z...@W...pl>

    Użytkownik "Shakal"
    > Mam pytanie ile koles jako telemarketer moze zarabiac - jutro rozmowa
    i nie
    > wiem ile powiedziec:))

    byłam w poniedziałek na spotkaniu informacyjnym w sprawie pracy na
    infolinii. Okazało się, że to oczywiście telemarketing. Wynagrodzenie
    było 800 zł plus za każdego "namówionego klienta" 15-17 zł

    Zuza

  • 4. Data: 2004-01-30 16:52:03
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Shakal" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie ile koles jako telemarketer moze zarabiac - jutro rozmowa i
    nie
    > wiem ile powiedziec:))

    Jeśli masz zamiar pracować dla satysfakcji - powiedz: 1000 zł brutto, bo to
    tak nie za dużo i nie za mało.
    Jesli dla kasy - powiedz 2500 zł brutto, jesli nie chcą tyle płacić to niech
    spadają i znajdą sobie tańszego pracownika.
    A jeśli z konieczności idziesz do tej pracy - powiedz: 820 zł brutto (bo coś
    koło tego chyba wynosi minimum).

    Plus dodatkowo:
    dodaj 100 zł za każde 3 pełne lata stazu pracy
    dodaj 200 zł za znajomość kazdego języka obcego
    dodaj 150 zł za średnie wykształcenie
    lub 250 zł za wyzsze
    lub 350 zł za doktorat

    Proste jak drut.