PracaGrupypl.praca.dyskusje › wreszcie koniec szukania

  • 1. Data: 2005-02-25 10:21:29
    Temat: wreszcie koniec szukania
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    kochani,
    zostałam zatrudniona :-)
    Przeszłam pozytywnie cały dłuuuuggggiii proces rekrutacji- 4 spotkania
    (pierwsze półtorej godziny, drugie trzy i pół, trzecie półtorej godziny i
    czwatre godzinke) wymeczyłam testy psychologiczne, zrobiłam prezentacje i
    takie tam... odpowiedziałam na 100 pytań... ale ot jestem pracownikiem.
    Czuje sie swietnie, tym bardziej że warunki finansowe przeszły moje
    oczekiwania:-)
    I tego właśnie Wam życze... wszystkim którzy szukacie pracy

    Dominika
    P.S szukałam od 19 wrzesnia, wysłałam ok 600 CV, byłam w 5 firmach...
    poddawałam się średnio raz na miesiąć, miałam 1 wielkiego doła, miałam
    ochote nie wychodzić z domu i miałam po wyżej dziurki w nosie rad
    pracujących przyjaciół(ale nie ich samych)

  • 2. Data: 2005-02-25 10:55:02
    Temat: Odp: wreszcie koniec szukania
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > kochani,
    > zostałam zatrudniona :-)

    Gratulacje , a teraz pokaż w okresie próbnym ze warto było podjąc z Tobą
    współpracę.

    ps.
    jaka branża "wysłałam ok 600 CV," ?

    rafal

  • 3. Data: 2005-02-25 11:12:52
    Temat: Re: wreszcie koniec szukania
    Od: "jw" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czuje sie swietnie, tym bardziej że warunki finansowe przeszły moje
    > oczekiwania:-)

    pogratulowac
    zycze dlugiej i owocnej wspolpracy z ta firma :)

    pozdr.
    Kuba

  • 4. Data: 2005-02-25 11:49:07
    Temat: 600 CV - ??? wreszcie koniec szukania
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    Gratulacje!

    Mi osobiscie byloby szkoda calej ryzy (tylko 500 arkuszy)
    na CV ... tak oczywiscie pewnie polowe z tego poszlo e-mailem :)

    Kazdy ma jednak swoja metode na poszukiwani epracy ...

  • 5. Data: 2005-02-25 13:00:43
    Od: "Aga" <m...@s...pl>

    > kochani,
    > zostałam zatrudniona :-)
    Gratuluje!!!,
    dzieki Tobie wrociala we mnie wiaraz ze moze cos sie zmienic w moim zyciu:)
    ja do tej pory ( od polowy grudnia) wyslalam 40 CV i juz myslalam ze cos
    jest ze mna nie tak, ze nie chca mnie bylam na kilku rozmowach),
    ale dzieki Tobie widze ze mozna zyc spokojnie i czekac na ten moment:)
    jeszcze raz wielkie gratulacje powodzenia w nowej pracy. A i taka moja
    wielka prosba mozna wiedziec w jakiej branzy szukalas??
    Pozdrawiam Aga

  • 6. Data: 2005-02-25 13:20:48
    Od: "RS" <r...@p...plSKASUJ_TO>

    Gratulacje! znam to uczucie (co prawda było to 2 lata temu) - nawet nie
    będziesz musiała się starać tego uczucia zapamiętać bo tego nie da się
    zapomnieć.

    -----------
    Pozdrawiam
    RS
    -----------

  • 7. Data: 2005-02-25 16:54:44
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Dominika wystawil Fakture VAT dnia 25 lut 2005, piszac:

    > zostalam zatrudniona :-)

    Gratulacje i powodzenia!

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 8. Data: 2005-02-25 18:48:16
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    Szukałam na stanowiskach asystenckich i ostatnio nawet w branży medycznej
    jako przedstawiciel medyczny...

    Dominika

  • 9. Data: 2005-02-26 07:02:14
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Dominika wystawil Fakture VAT dnia 25 lut 2005, piszac:

    > Szukalam na stanowiskach asystenckich i ostatnio nawet w branzy medycznej
    > jako przedstawiciel medyczny...
    Wiec w koncu jaka branza...????

    --
    Witek