PracaGrupypl.praca.dyskusjebadanie sanepidu › badanie sanepidu
    From: "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: badanie sanepidu
    Date: 20 Jul 2004 17:34:33 +0200

    W wielu ofertach precy jedno z wymagan brzmi: "aktualne badanie na nosicielstwo"
    lub "badanie sanepidu" lub "aktualna pracownicza książeczka zdrowia" . Czy to
    znaczy to samo? Co to znaczy badanie sanepidu? Jakie badania należy wykonać i
    gdzie? Czy chodzi tylko o badanie kału czy moze jeszcze jakies inne badania?
    Sanepid wykonuje tylko badania kału. Jak długo takie badanie ma ważność? (to
    najtrudniejsze pytanie, kazdy mowi mi inaczej). Jeżeli zrobilem juz to badanie
    kalu (paskudna i droga rzecz) gdzie mam jeszcze isc, zeby ksiazeczka zdrowia
    byla pelna i aktualna? (slyszalem ze trzeba zrobic jakies badania krwi)

    Moze troche zagmatwalem. Uproszcze: co trzeba zrobic aby miec "aktualna
    pracownicza książeczka zdrowia"? ( i ile to kosztuje tak w calosci)

    Za wszelkie porady z gory bardzo dziekuje.