PracaGrupypl.praca.dyskusje...awans... › ...awans...
    From: "Kacper W." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ...awans...
    Date: 22 Jul 2005 19:01:55 +0200

    ...zrobiłem sobie uprawnienia bo tak wymagał kierownik,powiedział wymagają
    tego przepisy,masz odpowiednie wykształcenie,bedziesz najpierw brygadzistą
    potem zostaniesz kierownikiem wydziału"ok zrobiłem pracowałem normalnie dalej
    na tej samej stawce jako pracownik fizyczny.Minęło pare lat, przeszlismy okres
    upadłosci teraz jestesmy w trakcie likwidacji przedsiębiorstwa w miedzyczasie
    przyszedł nowy zarządca komisaryczny ze swoją swita ,kierownika wywalili na
    bruk,jeko miejsce zają kolega ze swity (pensja mu wzrosła do 5-6tys zł.plus
    inne machloje,było tego ok.8 000) zaczęły sie strajki zresztą nieudane.wyszły
    przekrety w które są zamieszane osoby ze swiata polityki.Ekipa zwinęła rzagle
    i poszła uzdrawiac bezkarnie inną firmę.A ja dostałem awans z dnia na dzien i
    teraz jestem specjalista do spraw technicznych i wedł angarzu podlegam
    kier.warszt.mech.energetycznego,a takowego nie mamy czyli pełnie jego
    funkcje...Dosłownie Amerykanski sen ,z pionka na same szczyty...tylko stawka
    mi została ta sama 6,48zł/h. Acha i wypowiedzenie mamy wszyscy od 31.08.i
    staram sie pracowac sumiennie,moze kiedys sie uda...