PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to rozwikłać?

  • 1. Data: 2005-07-22 11:23:40
    Temat: Jak to rozwikłać?
    Od: "CEDO" <c...@g...pl>

    Witam.
    Pracuje w firmie z którą mam zawartą umowe na czas stały. Niestety atmosfera
    w jakiej przyszło mi pracowac w ostatnich miesiącach skłoniła mnie do
    poszukania innego pracodawcy.Mój nowy " chlebodawca" chce abym przeszedł do
    jego zakładu jak najszybciej a najlepiej odrazu. Z tego co sie orientuje,
    przysługuje mi okres miesięcznego wypowiedzenia. Jak wybrnąc z tej sytaucji
    i jak najszybciej przejsc do nowej firmy? Może sa jakies luki w prawie pracy
    ktore skroca miesieczne wypowiedzenie? czy moge zerwac umowe ze starym
    pracodawca z krotszym okresem wypowiedzenia? A może moge złożyć
    wypowiedzenie umowy o prace w trybie natychmiastowym? Za informacje z góry
    dziekuje
    Cedo

  • 2. Data: 2005-07-22 11:35:55
    Temat: Re: Jak to rozwikłać?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    CEDO napisał(a):

> [...]
    > pracodawca z krotszym okresem wypowiedzenia? A może moge złożyć
    > wypowiedzenie umowy o prace w trybie natychmiastowym? Za informacje z góry

    Rozwiązanie stosunku pracy za porozumieniem stron będzie dla Ciebie
    najlepsze. Ale czy obecny pracodawca się zgodzi, to już pytanie do niego.

    --
    Pitt