PracaGrupypl.praca.dyskusjeaserwynosc, pewnosc siebie w pracy ! › aserwynosc, pewnosc siebie w pracy !
  • Data: 2004-09-28 20:16:06
    Temat: aserwynosc, pewnosc siebie w pracy !
    Od: "stefan.z" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam serdecznie,

    prosze Was abyscie podzielili sie swoimi doswiadczeniami odnoscie relacji
    pracownik - szef (przelozony), pracownik (starszy stazem) - nowy ...

    pracowalem juz w kilku firmach (najczesciej praca fizyczna) i zawsze mialem
    problemy z dogadywaniem sie z ludzmi ... szczegolnie z przeloznonymi ...
    zawsze sie znalazl ktos madrzejszy, wszechwiedzacy, etc. jestem czlowiekiem
    spokojnym, lagodnym, nie szukajacym zwady (to wynika z mojej natury) ! ale
    kto ma miekkie serce, musi miec twarda dupe ! czy tak musi byc ! czy mam sie
    stawiac, pyskowac, zeby byc zrozumianym i zaakceptowanym ? mam dosyc tych
    roboli, slucham k...wa, k...wa, k...wa i zygam tym, ich sposobem myslenia,
    ich kultura ! a przeciez czas spedzony w pracy to jakas czesc zycia (wazna)
    ! czy u was jest podobnie ?

    pozdrawiam
    stefan.z