PracaGrupypl.praca.dyskusje › akceptacja nadgodzin

  • 1. Data: 2006-04-05 09:14:39
    Temat: akceptacja nadgodzin
    Od: "qwerty" <k...@d...pl>

    Witam,
    w kodeksie pracy nie znalazlem informacji o tym wiec przesylam na liste
    pytanie:
    Czy kierownik dzialu musi akceptowac nadgodziny (czy moze ich nie
    zaakceptowac) i czy jest obowiazek zgloszenia u kierownika ze musze zostac
    dluzej na nadgodziny?

    Kodeks moze tego nie regulowac czy wtedy musi to byc regulowane instrukcjami
    wewnetrznymi w firmie i czy to wystarczy?

    Mam nadgodziny, ktorych nie zaakceptowal pracodawca i chce wiedziec czy to
    gdzies przewidziana prawnie rzecz.

    pozdr
    qwerty

  • 2. Data: 2006-04-05 10:21:20
    Temat: Re: akceptacja nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e101ie$lf5$1@atlantis.news.tpi.pl qwerty
    <k...@d...pl> pisze:

    > Czy kierownik dzialu musi akceptowac nadgodziny (czy moze ich nie
    > zaakceptowac) i czy jest obowiazek zgloszenia u kierownika ze musze
    > zostac dluzej na nadgodziny?
    > Kodeks moze tego nie regulowac
    Ale reguluje.

    Jotte