PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenia we Wrocławiu w bankowości i produkcji

  • 1. Data: 2006-04-05 07:36:31
    Temat: Wynagrodzenia we Wrocławiu w bankowości i produkcji
    Od: "Maciek S." <mszczer[wytnijto]@wp.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Przedstawiłem temat na regionalnej grupie wrocławskiej, ale jeszcze nie
    została zaspokojona moja ciekawość, więc podnoszę tę kwestię znowu.

    Niedługo z żoną przeprowadzamy się do Wrocławia (jak tylko pierwsze z nas
    dostanie pracę). Mam już za sobą dziesiątki wysłanych CV i kilkanaście
    rozmów kwalifikacyjnych. ale do tej pory się zastanawiam, jak się wstrzelić
    w stawkę wynagrodzeń we Wrocławiu.

    O jakim wynagrodzeniu powinniśmy rozmawiać z potencjalnym pracodawcą , żeby
    nie przegiąć?

    Ona - 10 lat stażu pracy w bankowości (na prawie każdym stanowisku),
    wykształcenie średnie ekonomiczne, angielski intermediate. Jakie są stawki w
    bankowości we Wrocławiu dla osób o analogicznym doświadczeniu i
    wykształceniu?
    On - 6 lat stażu tu i tam, głównie związane z przemysłem, administracją
    produkcji trochę IT, wykształcenie wyższe techniczne, angielski
    komunikatywny. Jakie są stawki we Wrocławiu w logistyce, zarządzaniu
    produkcją itp?

    Wiem, że informacje może zbyt ogólne ale chodzi mi o ogólne stawki we
    Wrocławiu.
    Z góry dziękuje za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Maciek