PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta i termin

  • 1. Data: 2006-04-04 20:40:57
    Temat: oferta i termin
    Od: Tomasz <Tomi@białystok.nospam.pl>

    Witam
    Czemu w ogłoszeniach o prace nikt nie podaje terminu przesyłania
    cv.Przecież napisanie cv tez kosztuje troche czasu.
    Piszą niewiadomo jakie wymaganie a tak prostej rzeczy nie potrafią
    napisać.Powoli trace nadzieje ze w tym kraju mieszkają normalni ludzie.
    Może czas wyjechac.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-04 21:18:26
    Temat: Re: oferta i termin
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:slrne35mch.3kh.Tomi@tomala.elpos.net>
    Tomasz" <Tomi@"=?iso-8859-2?Q?bia=B3ystok?=
    <Tomi@"=?iso-8859-2?Q?bia=B3ystok?=".nospam.pl> pisze:

    > Czemu w ogłoszeniach o prace nikt nie podaje terminu przesyłania
    > cv.

    Nikt? Naprawdę zupełnie nikt? Widać masz ogromnego pecha ;-)
    Ja z kolei nigdy nie spotkałam się z ofertą pracy bez podanego terminu
    nadsyłania aplikacji.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2006-04-05 08:58:34
    Od: "bru" <w...@w...pl>

    > Nikt? Naprawdę zupełnie nikt? Widać masz ogromnego pecha ;-)
    > Ja z kolei nigdy nie spotkałam się z ofertą pracy bez podanego terminu
    > nadsyłania aplikacji.

    Hehe prawda jak zwykle lezy po srodku. Spotykalem sie z oboma wersjami.
    Faktycznie to bardzo niemilo jak nie ma podanej daty nadsylania aplikacji.
    Nagminne to jest na stronach internetowych roznych firm, ktore bezposrednio
    zamieszczaja ogloszenia. Czasem wskazowka jest "data ostatniej modyfikacji"
    ale tez nie zawsze.