PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamknięcie DG - Jak?

  • 1. Data: 2004-08-30 23:27:00
    Temat: Zamknięcie DG - Jak?
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl>

    Ojciec prowadzi firmę handlowo usługową, niestety od jakiegoś czasu raczej
    mu to nie idzie, zadłuzyl się w ZUS-ie, w skarbówce u kontrahentów i tak
    dalej. Chce w jakiś sposób zamknąć działalność, ale nie chce tak z dnia na
    dzień bo: ma dużo klientów i jakiś tam zarobek na nich jest, a poza tym ma
    wobec nich zobowiązania - nie może ich tak po prostu olać. Jak w takiej
    sytuacji moze sie pozbyć fimy, zeby jej nie zamykać? A, tak w ogóle to
    spółka cywilna, ale nie ma problemu ze wspólnikiem, to tylko "nazwisko".
    Jeśli ktoś na grupie wie jak coś takiego załatwić, albo przynajmniej jak się
    do tego zabrać to proszę o radę.
    Pozdrawiam
    Agniecha

  • 2. Data: 2004-09-01 06:49:08
    Temat: Re: Zamknięcie DG - Jak?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Agnieszka wrote:
    > Ojciec prowadzi firme^ handlowo us^(3)ugow?, niestety od jakiego? czasu raczej
    > mu to nie idzie, zad^(3)uzyl sie^ w ZUS-ie, w skarbówce u kontrahentów i tak
    > dalej. Chce w jaki? sposób zamkn?? dzia^(3)alno??, ale nie chce tak z dnia na
    > dzien~ bo: ma du?o klientów i jaki? tam zarobek na nich jest, a poza tym ma
    > wobec nich zobowi?zania - nie mo?e ich tak po prostu ola?. Jak w takiej
    > sytuacji moze sie pozby? fimy, zeby jej nie zamyka?? A, tak w ogóle to
    > spó^(3)ka cywilna, ale nie ma problemu ze wspólnikiem, to tylko "nazwisko".
> [...]

    Na pl.biznes widziałem sporo ogłoszeń o temacie "Sprzedam spółkę". Nie
    wiem jak to się odbywa i o co w tym chodzi, ale sądząc po częstości
    pojawiania się takich ogłoszeńi po odpowiedziach, to coś w tym jest.