PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: zarobki serwisanta PC

  • 1. Data: 2004-08-31 07:10:28
    Temat: Re: zarobki serwisanta PC
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Uzytkownik "ml0dy" <m...@n...konin.ath.cx> napisal w wiadomosci
    news:ch08af$q1t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam !
    > Ile mozna zarobic pracujac w firmie komputerowej jako serwisant PC ?

    To zalezy od: miasta, wielkosci firmy, samego pracodawcy. Dyskusja juz byla
    na ten temat. Generalnie pensja wacha sie cos pomiedzy 1000 do 5000 na reke.

  • 2. Data: 2004-08-31 08:09:43
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "ml0dy" <m...@n...konin.ath.cx> napisal w wiadomosci
    >
    > To zalezy od: miasta, wielkosci firmy, samego pracodawcy. Dyskusja juz byla
    > na ten temat. Generalnie pensja wacha sie cos pomiedzy 1000 do 5000 na reke.

    W malych miastach sa jeszcze nizsze stawki, mnie nie przyjeli za 1000 zl netto,
    woleli stazyste za darmo. Mam doswiadczenie w Nowell Netware i Linux (poparte
    umowami o dzielo) oraz w tworzeniu serwisow WWW (MySQL, PHP, Flash) i grafiki
    (bez umow), wyksztalcenie po politechnice.

  • 3. Data: 2004-08-31 17:18:09
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching darek write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of wto, 31 sie 2004 at 08:09 GMT

> [...]
    >umowami o dzielo) oraz w tworzeniu serwisow WWW (MySQL, PHP, Flash) i grafiki
    >(bez umow), wyksztalcenie po politechnice.

    Tak z ciekawości, po co *serwisantowi* PC doświadczenie w tworzeniu serwisów
    WWW i/lub grafiki?

    Pozdrawiam,

    KT (A potem będzie że się czepiam :)
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 4. Data: 2004-08-31 17:31:14
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    Nie czytasz ostatnio ogloszen, teraz serwisant to musi znac wszystko.
    Akurat na tym stanowisku wymagane bylo: administracja serwerami Novella na
    produkcji i w biurze oraz utrzymanie firmowego serwra internetowego i
    aktualizacja strony www. Na sprzecie PC to teraz kazdy sie zna, jesli nie wiesz
    to same zalozenia projektowe komputerow PC, byly takie aby kazdy bez
    przygotowania technicznego mogl sobie taki komputer zlozyc.

  • 5. Data: 2004-08-31 18:34:47
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <7...@n...onet.pl> "darek"
    <d...@p...onet.pl> writes:
    >From: "darek" <d...@p...onet.pl>
    >Subject: Re: zarobki serwisanta PC
    >Date: 31 Aug 2004 19:31:14 +0200
    >Nie czytasz ostatnio ogloszen, teraz serwisant to musi znac wszystko.

    Nie tylko serwisant. Co tydzien przegladam Wyborcza i potrzebne sa same
    mlode omnibusy z doswiadczeniem w kazdej dziedzinie "komputeroznawstwa".
    Tylko potem jak wolaja mnie do sytuacji awaryjnej, ze cos nie dziala, na
    miejscu zastaje "informatyka", ktory placze sie w zeznaniach na podstawowe
    tematy ale ma etat i juz ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 6. Data: 2004-08-31 18:53:05
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    Bo etat to sie teraz dostaje po ukladach.
    Ja tez usuwan niedorobki takich fachowcow, ale oczywiscie na umowy o dzielo.