PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator w Warszawie - zarobki

  • 1. Data: 2003-02-03 18:24:55
    Temat: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie: ile mozna zaspiewac na rozmowie w fimie
    informatycznej, przy pelnieniu obowiazkow administratora sieci+serwerow
    oraz (czasem) programisty Perl+PHP+SQL+HTML? Nie mam wyksztalcenia
    informatycznego, ale juz jakis czas sie tym zajmowalem... jakies 2 latka
    programowaniem. Nie mam pojecia jakie sa w W-wie stawki... prosze,
    pomozcie jesli mozecie ;)

    pozdrawiam
    PJM

  • 2. Data: 2003-02-03 18:52:16
    Temat: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "martin" <l...@o...pl>

  • 3. Data: 2003-02-03 19:14:52
    Temat: Re: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Mon, 03 Feb 2003 19:52:16 +0100, martin wrote:

    > Użytkownik "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >

    >zacznij od zarobków ,które Cię satysfakcjonują .

    Wiem, wiem, ale to moja pierwsza platna praca w tej branzy.. i nawet nie
    wiem ILE mnie satysfakcjonuje (mam na mysli realne satysfakcjonujace, bo
    nierealne to tak 6-7k PLN ;))
    W sumie jak powiem za malo to pomysla ze cos ze man nie tak.. Jak za
    duzo to podziekuja... Myslalem jakos o 1300 netto, ale nie wiem czy to
    rozsadna suma za caly etat?

    pozdrawiam
    PJM

  • 4. Data: 2003-02-03 19:34:49
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    > W sumie jak powiem za malo to pomysla ze cos ze man nie tak.. Jak za
    > duzo to podziekuja... Myslalem jakos o 1300 netto, ale nie wiem czy to
    > rozsadna suma za caly etat?

    Jak za caly etat, to zaczalbym negocjacje od wyzszej stawki - trzeba sie
    cenic :)

    Bimbelt

  • 5. Data: 2003-02-03 19:52:20
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <p...@s...uw.edu.pl> Pawel J Maczewski
    napisał(a):
> [...]
    > W sumie jak powiem za malo to pomysla ze cos ze man nie tak.. Jak za
    > duzo to podziekuja... Myslalem jakos o 1300 netto, ale nie wiem czy to

    W Warszawie? Minimum 2k netto, 1300 zł to Ci na wynajęcie mieszkania styknie.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2003-02-03 19:56:07
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Mon, 03 Feb 2003 19:52:20 +0000, Samotnik wrote:

    > W Warszawie? Minimum 2k netto, 1300 zł to Ci na wynajęcie mieszkania styknie.

    Mieszkanie na szczescie mam taniej ;) Tylko ze przeczytalem czas jakis
    temu watek gdzies (nie wiem czy tu, czy na pl.comp.os.linux.programowanie,
    czy gdzies indziej...), z ktorego wynikalo, ze mozna mowic o szczesciu jak
    nna pierwsza platna prace po studiach dostanie sie 1,5k. A ja studiow
    informatycznych nie mam :(( ;)

    Kender

  • 7. Data: 2003-02-03 20:15:44
    Temat: Odp: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "martin" <l...@o...pl>

    .

> [...]
    > informatycznych nie mam :(( ;)
    >
    > Kender
    >Za malo danych :jaką ma renomę firma, ile osób,jakie przeroby itp.Bądź
    skromny i zacznij od podstawy brutto 3000.W trakcie rozmowy może wyjdzie
    ,że firma szuka frajera albo jest powazna i doceni Twoją wiedzę.Jeżeli sam
    się nie będziesz cenił to nikt za Ciebie tego nie zrobi, a tym bardziej
    przyszły pracodawca.nawiasem mówiąc to jest stolica !

  • 8. Data: 2003-02-03 23:11:40
    Temat: Re: Odp: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl>

    On Mon, 03 Feb 2003 21:15:44 +0100, martin wrote:

    > Za malo danych :jaką ma renomę firma, ile osób,jakie przeroby itp.
    Dokladnych danych finansowych nie znam ;) firma sie chwali ze wiedzie w
    technologiach internetowych, zatrudnia ok. 20 osob... ostatnio maja wiecej
    zlecien i dlatego szukaja kogos :)

    > Bądź
    > skromny i zacznij od podstawy brutto 3000.
    Ale tak serio serio? ;))

    thx za wsie odpowiedzi ;))
    PJM

  • 9. Data: 2003-02-03 23:46:40
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    napisał(a):
> [...]
    > technologiach internetowych, zatrudnia ok. 20 osob... ostatnio maja wiecej

    On mówi serio serio serio. Stary, nie najmujesz się do zamiatania
    biura... Jeśli potrafisz to wszystko robić, o czym napisałeś, to
    rzeczywiście tyle żądaj. Oczywiście zakładam, że potrafisz to robić
    dobrze, bo jeśli potrafisz to robić średino, to sytuacja jest inna.
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2003-02-04 13:37:42
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Ale tak serio serio? ;))

    Zapewniam Cię, że nikogo (normalnego) to nie powali na kolana nawet poza
    W-wą. Wołaj tyle.