PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca chce nawiac...

  • 1. Data: 2003-02-03 19:56:26
    Temat: pracodawca chce nawiac...
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Witam, moze ktos podpowie cos konstruktywnego (albo chociaz gdzie i jak
    szukac pomocy).
    Sytuacja wyglada tak:
    Jest spolka z o.o., w ktorej wiekszosciowym udzialowcem jest firma
    zagraniczna. Na 31.01 wszyscy pracownicy dostali wypowiedzenia. Ponadto
    Prezes (zagraniczny) zapowiedzial, ze zaplaci za luty i marzec i koniec
    (wiekszosc ma 3-miesieczne wypowiedzenie). Jesli sie nie podoba, to
    oglasza upadlosc i nie zaplaci nic. Istnieje ryzyko, ze Prezes, ktory
    trzyma kase wytransferuje ja za granice... i zostana ochlapy w postaci
    niewielkiego majatku...
    Ktos ma jakis pomysl co zrobic z tym fantem, poki kasa jest na koncie w
    Polsce?

    Pozdrawiam

    Jarek

  • 2. Data: 2003-02-04 08:09:06
    Temat: Re: pracodawca chce nawiac...
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam

    Zasięgnijcie opnii w miejscowej Państwowej Inspekcji Pracy. Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-04 10:10:20
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > niewielkiego majatku...
    > Ktos ma jakis pomysl co zrobic z tym fantem, poki kasa jest na koncie w

    Bierzcie wszystko co chce dać a potem ewentualnie do sądu.

    Tomek