PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o konstruktywna krytyke..

  • 1. Data: 2003-02-03 14:33:51
    Temat: Prosze o konstruktywna krytyke..
    Od: m...@p...onet.pl

    Bardzo chcialbym , aby ktos ocenil moje wypociny...Bardzo mi na tym zalezy.

    A oto moj dylemat:
    www.strony.wp.pl/wp/truska100/b/intro.html
    www.strony.wp.pl/wp/truska100
    www.mrdeee.republika.pl/glowna.html
    www.mrdee.kropeczka.pl
    www.strony.wp.pl/wp/truska100/solida.htm

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    Mr.DEE

  • 2. Data: 2003-02-03 17:39:23
    Temat: Re: Prosze o konstruktywna krytyke..
    Od: <j...@o...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Bardzo chcialbym , aby ktos ocenil moje wypociny...Bardzo mi na tym zalezy.

> [...]

    http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.m
    rdee.kropeczka.pl

  • 3. Data: 2003-02-03 20:45:34
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>

    Ludzik zwany m...@p...onet.pl, w wiadomosci
    news:0777.0000019a.3e3e7dce@newsgate.onet.pl napisal:
    > Bardzo chcialbym , aby ktos ocenil moje wypociny...Bardzo mi na tym
> [...]

    Cos z tym tlem jest nie tak - wyglada, jakby ktos ucial game kolorow (sa
    "schody" zamiast lagodnych przejsc miedzy kolorami). Lepiej to popraw...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.

  • 4. Data: 2003-02-03 22:15:27
    Od: "JP" <l...@o...pl>

    > Bardzo chcialbym , aby ktos ocenil moje wypociny...Bardzo mi na tym
    zalezy.

    Bede pisal ogolnie - nie podoba mi sie. tak samo od strony graficznej jak i
    technicznej. Kilka rzeczy, ktore najbardziej rzucaja sie w oczy:

    - buttony: radze np. zrobic przezroczysty we flashu, i dopiero potem nalozyc
    na niego grafike, badz obiekt z literami.
    - design: strony nie przechodza ladnie,plynnie jedna w druga, wogole brak
    plynnosci w animacjach.
    - czcionka: w kilku miejscach niewyrazna i nieczytelna

    pzdr
    /ih4ve