PracaGrupypl.praca.dyskusjeadmin › Re: admin
    From: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: admin
    Date: Wed, 23 Jul 2003 16:49:49 +0200

    PiotrG wrote:

    > Nie. Dlaczego?
    > Skonczyly sie juz czasy b. waskiej specjalizacji w administracji siecia - w
    > kazdej wiekszej sieci masz pelen przeglad technologi: od starych po nowe, od
    > MS po *x, od skretki po swiatelko - administrator musi to umiec praktycznie
    > ogarnac.

    bzdura. wykaze ci :)
    specjalizacja w sieci nie jest waska: mam do czynienia z GE,( miedz,
    swiatlo ),FE, trunki, channele, FR, ATM, potem wyzej : multicasty,
    unicasty, dorzuc mpls'a, vpn ( czyli ipsec ), ipv6. do tego dorzuc
    administracje switchami ( i to nie typu dlink ), routery, firewall'e
    do tego dorzuc bezpieczenstwo: wymienione fw, ids, vpn.
    dorzuc Linux i solaris i aix..
    wystaczy na jedna osobe : po co mi wiedza z MS ? jest _nieprzydatna_

    zreszta..zdanie MCSE to kwesta wyuczenia sie ilustam ksiazek - czy bede
    dobrym specem od Win ( mimo ze mam papier ?! ) nie...bo nie mam czasu na
    poglebianie wiedzy....nie da sie byc z tyloma technologiami na biezaco..
    ( niestety spac trzeba, chodz zaluje )

    ktos kto pisal ogloszenie nie ma pojecia kogo szuka na dobra
    sprawe..najlepiej pan "od wszystkiego"..wlasnie czasy takich panow sie
    skonczyly.
    teraz spec to spec od bazy danych, aby nie wnikac ze moze byc niezly ale
    tylko z Oracla...dlatego zatrudnia sie KILKU administrator, lub cale
    zespoly: telekomunikacja, serwery unixowe, servery novell/ms
    i to ma sens

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA