eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeach ten wolontariat [long] › ach ten wolontariat [long]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Witiia <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ach ten wolontariat [long]
    Date: Wed, 22 Dec 2004 16:45:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 96
    Sender: w...@p...onet.pl@bnf32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cqc4pb$e2f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnf32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1103730283 14415 83.28.251.32 (22 Dec 2004 15:44:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Dec 2004 15:44:43 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:135737
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Po co komuś płacić wielkie pieniądze za zarządzanie, jak można mieć za
    darmo (dodam, że ofertę te dostałem w mailu z biura karier jednej z
    uczelni).
    Wspaniała oferta wolontariatu:


    Fundacja Polska Akcja Humanitarna poszukuje wolontariusza na stanowisko
    koordynatora projektu w Afganistanie.

    I. Zakres obowiązków
    * Bieżące zarządzanie projektami na poziomie merytorycznym
    * Przygotowywanie projektów, negocjowanie umów i porozumień o
    współpracy
    * Realizacja projektów zgodnie z harmonogramem działań oraz umowami z
    donatorem
    * Terminowe przygotowanie okresowych raportów merytorycznych dla
    instytucji finansujących oraz centrali PAH
    * Koordynacja działań wszystkich partnerów zaangażowanych w realizację
    projektów
    * Bieżące monitorowanie realizowanych projektów pod względem ich
    efektywności, zgodności z celami PAH oraz międzynarodowymi standardami
    pomocy humanitarnej i rozwojowej
    * Bieżące zarządzanie projektami na poziomie finansowym i
    administracyjnym
    * Zarządzanie budżetem projektów w oparciu o procedury PAH oraz umowy
    z instytucjami finansującymi, w trosce o optymalną alokację dostępnych
    środków, transparentność budżetową oraz płynność finansową misji
    * Terminowe przygotowanie okresowych raportów finansowych dla
    instytucji finansujących oraz centrali PAH
    * Administrowanie dobrami, wyposażeniem oraz pomieszczeniami siedziby
    misji.
    * Planowanie strategiczne
    * Poszukiwanie potencjalnych źródeł dotowania misji w celu nawiązania
    współpracy. Badanie bieżących trendów w dotowaniu na terenach objętych
    działalnością misji
    * Stałe poszukiwanie możliwości rozwoju misji - zdobywanie informacji
    na temat bieżących i przyszłych potrzeb, koordynacja działań z pozostałymi
    instytucjami pomocowymi
    * Udział w forach zrzeszających organizacje pomocowe na terenach
    działań misji PAH zwłaszcza w sektorach objętych projektami PAH
    * Badanie możliwości współpracy z lokalnymi i zagranicznymi
    organizacjami pozarządowymi, organizacjami międzyrządowymi i ich agendami,
    lokalną administracją oraz innymi podmiotami z którymi współpraca może
    przyczynić się do realizacji celów PAH na terenach objętych działaniem
    misji.
    * Promocja PAH i jej działań w środowisku zewnętrznym misji
    * Troska o dobry wizerunek PAH w środowisku działania misji
    * Budowanie pozytywnych relacji między PAH a instytucjami
    finansującymi oraz innymi partnerami
    * Współpraca z lokalnymi mediami w celu promocji PAH i jej działań
    wśród społeczeństwa kraju działania misji
    * Współpraca z instytucjami oraz mediami polskimi, także za
    pośrednictwem działu PR w centrali PAH, w celu promocji działań misji w
    Polsce



    II. Wymagania wobec kandydatów
    * silna motywacja do pomocy potrzebujący
    * wysokie morale i identyfikacja z celami PAH
    * bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom
    CAE)
    * doświadczenie w zarządzaniu projektami (pisanie, prowadzenie,
    rozliczanie)
    * doświadczenie w zarządzaniu personelem
    * znajomość specyfiki sektora pozarządowego w Polsce i za granicą
    * znajomość specyfiki sektora pozarządowego w Polsce i za granicą
    * znajomość środowiska MS Office oraz środowiska internetowego
    * umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracę w trudnych warunkach
    * umiejętność organizacji pracy w warunkach nienormowanego czasu pracy

    * samodzielność, odpowiedzialność, operatywność, kreatywność
    * umiejętność zarządzania zespołem
    * wytrwałość i konsekwencja
    * komunikatywność
    * elastyczność
    * otwartość na wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności
    * bardzo dobry stan zdrowia
    dodatkowymi atutami będą:
    * znajomość specyfiki sektora pozarządowego w Polsce i za granicą
    * znajomość zagadnień księgowych
    * znajomość i doświadczenie w pracy w międzynarodowym sektorze
    humanitarnym
    * umiejętność udzielania pierwszej pomocy
    * radzenie sobie z podstawowymi problemami technicznymi w domu i
    biurze
    * znajomość sytuacji społeczno-politycznej w regionie

    III. Oferujemy
    * Możliwość bezpośredniego włączenia się w pomoc potrzebującym
    * Ciekawą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
    * Pokrycie kosztów przelotów, ubezpieczenia, zakwaterowania na
    miejscu, urlop co trzy miesiące
    * Możliwość rozwoju zawodowego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1