PracaGrupypl.praca.dyskusje › absolwent + zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2002-07-10 12:13:12
    Temat: absolwent + zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Mam do was pytanie.
    Czy jeżeli mam skończony uniwersytet (licencjat), obecnie jestem na studiach
    zaocznych przysługuje mi prawo do zasiłku czy nie?
    T.

  • 2. Data: 2002-07-10 14:31:09
    Temat: Re: absolwent + zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy jeżeli mam skończony uniwersytet (licencjat), obecnie jestem na
    studiach
    > zaocznych przysługuje mi prawo do zasiłku czy nie?

    O ile pracowałeś odpowiednio dlugo , to tak
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-07-10 17:03:52
    Od: "Tobis" <n...@n...com.pl>

    A ile muszę pracować aby się zarejestrować.
    T.

  • 4. Data: 2002-07-10 23:37:05
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tobis" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > A ile muszę pracować aby się zarejestrować.
    > T.

    Wszystko znajdziesz w "Ustawie o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu
    bezrobociu".

    Pozdr.
    Tomek

  • 5. Data: 2002-07-11 07:34:19
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Wszystko znajdziesz w "Ustawie o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu
    > bezrobociu".

    Po to piszę na grupę, abym nie musiał przewalać ton papierów, szperać
    godzinami w sieci bądź udać się na wycieczkę do UP. Jeżeli ktoś może
    udzielić konstruktywnej odpowiedzi to będę zobowiązany.
    T.

  • 6. Data: 2002-07-11 08:02:23
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzinami w sieci bądź udać się na wycieczkę do UP. Jeżeli ktoś może
    > udzielić konstruktywnej odpowiedzi to będę zobowiązany.

    To byla konstruktywna odpowiedz.

    Wrzucilem podany tytul w wyszukiwarke i masz wynik

    http://rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez1116.html

    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-07-11 08:10:20
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzinami w sieci bądź udać się na wycieczkę do UP. Jeżeli ktoś może
    > udzielić konstruktywnej odpowiedzi to będę zobowiązany.

    Tu masz dodatkowy adres uzupelniajacy do mojego poprzedniego posta

    http://rtfm.bsdzine.org/rtfm/

    krzysztof

  • 8. Data: 2002-07-11 11:13:19
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki.
    T.

  • 9. Data: 2002-07-11 12:14:47
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dzięki.
    > T.

    Prosze bardzo. Wszystkim zainteresowanym polecam przy opracowywaniu postow.
    Naprawde przydatne rady podane w luznej formie, ktore rowniez staram sie brac
    pod uwage przy pytaniach wlasnych
    Pozdrawiam
    Krzysztof