PracaGrupypl.praca.dyskusje › a kto wie...

  • 1. Data: 2005-07-29 16:07:50
    Temat: a kto wie...
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    jaki dziś mamy dzień? może być pamiętny zwłaszcza w
    kontekście kończącego miesiąc weekendu...

    a w ogóle to chciałem powiedzieć, że dowiedziałem się, że
    Unia wkracza pełnom gembom i "takiego jednego" wywalili za
    to, że robił błędy ortograficzne w jakichś tam pismach...

  • 2. Data: 2005-07-29 18:28:56
    Temat: Re: a kto wie...
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm>

    Użytkownik "bezrobotny" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gembom i "takiego jednego" wywalili za to, że robił błędy ortograficzne w

    A co? Mieli go pochwalić albo premie mu dać?
    Piątek.