PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca zwleka z wypłatą

  • 1. Data: 2005-07-29 07:27:43
    Temat: Pracodawca zwleka z wypłatą
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    W jaki sposób można wpłynąć i zmusić pracodawcę by dokonał wypłaty
    wynagrodzenia na za umowę o dzieło? Dotychczas przesłał tylko połowę
    wynagrodzenia i miesiąc zwleka z zapłatą. Prosze o porady.

    Dziękuję za informacje,
    Pozdrawiam,
    Michał.

  • 2. Data: 2005-07-29 08:58:30
    Temat: Re: Pracodawca zwleka z wypłatą
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Michal napisał(a):

    > W jaki sposób można wpłynąć i zmusić pracodawcę by dokonał wypłaty
    > wynagrodzenia na za umowę o dzieło? Dotychczas przesłał tylko połowę
    > wynagrodzenia i miesiąc zwleka z zapłatą. Prosze o porady.

    Pojawil sie taki temat jakis czas temu. Wowczas najrozsądniejszą radą
    wydawała się ta, zgodnie z którą nalezalo sie udac do pracodawcy i
    podczas spokojnej i zrownowazonej rozmowy w 4 oczy *uzmyslowić* problemy
    wynikajace z braku reszty naleznych Ci pieniedzy.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 3. Data: 2005-07-29 12:22:12
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

> [...]
    > podczas spokojnej i zrownowazonej rozmowy w 4 oczy *uzmyslowić* problemy
    > wynikajace z braku reszty naleznych Ci pieniedzy.

    Osobiście to raczej nie chciałbym z nim rozmawiać bo najchętniej dokopałbym im
    wszystkim do ********. Poza tym tak średnio mam tam iść i z nimi porozmawiać
    gdyż jest to spółka akcyjna i projekt wykonywałem pod "opieką" jednej osoby,
    umowę podpisywał jakiś prezes, a pewnie przelewy (lub dezycje o nich) robi Pani
    z księgowości.