PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...a co myślicie o składaniu długopisów?

  • 11. Data: 2004-07-01 13:08:03
    Temat: Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    Od: "Mrowka" <m...@b...pl>

    Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cbulp2$nin$1@omega.artcom.pl...

    > Nie mam namiarów bo to nie ja sie tym zajmuje, ale wiem jedno, zajmuja sie
    > juz tym od jakis 4 lat. I co, nie zdazyliby sie zorientowac ze to
    sciema????
    > Problem w tym ze pewnie jest i sporo firm ktore sie podszywaja pod
    skladanie
    > dlugopisow.

    Skoro to Twoj kolega to chyba nie byloby problemem poprosic go o namiary?

    Magda

  • 12. Data: 2004-07-01 18:36:17
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2004 15:08:03 +0200, Mrowka <m...@b...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "luca" <w...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > sciema????
    > skladanie
    >>
    > Skoro to Twoj kolega to chyba nie byloby problemem poprosic go o namiary?
    >
    > Magda

    Ustal dokladnie, czy sklada, czy rozklada te dlugopisy.
    Byl kiedys watek z udzialem osoby zorientowanej w temacie, ktora pisala o
    podobnej firmie zatrudniajacej pracownika na stale, wylacznie do
    rozkrecania dlugopisow skrecanych przez innych pracownikow zdalnych. We
    wspominianym przykladzie, kruczek, stosowany wylacznie wobec skrcaczy
    zdalnych, polegal, ze wplacali kaucje przystepujac do interesu oraz nie
    byli zbyt szybcy w skrecaniu (z szybkimi rozwiazywanp wspolprace pod
    roznymi pretekstami).
    Zysk firmy mial polegac na tym, ze zyla z ryzykownych spekulacji kwotami
    wszystkich wplaconych kaucji, a przecietny zysk z pojedynczej kaucji
    musial byc wyzszy niz kwoty wydane na przesylanie "materialow" , oraz
    oplaty wyplacane za ich montaz i demontaz - stad szybcy mieli odpadac.

    --
    pzdr. Krzysztof