PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...a co myślicie o składaniu długopisów?

  • 1. Data: 2004-06-25 09:06:42
    Temat: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    Od: "Ciekawy świata" <c...@w...pl>

    ...jak w temacie...jako praca dodatkowa...wakacyjna...
    Ile można na tym zarobić? Jak to wychodzi w praktyce?
    ...może ktoś już tego próbował i może się podzielić doświadczeniami? warto
    się w to wogóle angażować?

    Zainteresowany

  • 2. Data: 2004-06-25 09:30:05
    Temat: Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Ciekawy świata [Fri, 25 Jun 2004 11:06:42 +0200]:

    > Ile można na tym zarobić? Jak to wychodzi w praktyce?

    Jakies 0 PLN od ktorego nalezy odjac kilkadziesiat zazwyczaj
    zlotych ktore wplacisz zeby dostac mase niepotrzebnych rzeczy.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-06-25 14:00:01
    Od: "Ciekawy świata" <c...@w...pl>

    Próbowałaś? jak to wygladało?

    Zainteresowany

  • 4. Data: 2004-06-25 15:09:33
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 25 cze 2004 Ciekawy świata <c...@w...pl> napisał(a):

    > Próbowałaś? jak to wygladało?

    A np. tak:
    1. telefon kontaktowy na numer stacjonarny. Odbiera automatyczna
    sekretarka i przemiła pani mówi zeby zadzwonic na numer 0-70-0XXXX po
    dalsze informacje. Oczywiscie nie ma mowy o oplacie np. 10zl/min.
    2. Wysylasz zapytanie do takiej "firmy", a ona odpisuje zeby wyslac im
    znaczki pocztowe, to przysla oferte. I koniec. Tylko po co im znaczki?
    Filatelisci jacys?

    Poza tym wystarczy logicznie pomyslec: komu oplaca sie zatrudniac ludzi
    do takich wlasnie prac, skoro sa niewolnicy w Chinach?

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 5. Data: 2004-06-25 16:03:26
    Od: "luca" <w...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jakies 0 PLN od ktorego nalezy odjac kilkadziesiat zazwyczaj
    > zlotych ktore wplacisz zeby dostac mase niepotrzebnych rzeczy.

    Ale co ty opowiadasz. Nie wszędzie tak jest. Mój kolega razem z rodzicami
    składa długopisy w wolnych chwilach i zawsze to jest pare stówek więcej do
    budżetu domowego. Problem w tym ze to strasznie nudne jest.

    --
    pozdrawiam,
    luca

    Jakiś polityk w tv: "... dlatego musimy działać dziś żeby potem nie dmuchać
    na zimne" :))))

  • 6. Data: 2004-06-28 18:46:24
    Od: "Artur" <w...@p...onet.pl>

    Witam.

    Ja slyszalem o takim mechanizmie skladania dlugopisow:

    - Wplacasz kaske jako zabezpieczenie dla firmy
    - Firma dostarcza ci towar czyli przykladowe dlugopisy do skladania.
    (Juz sie cieszysz wkrecasz w interesik cala rodzinke - ale tu pierwsze
    rozczarowanie - nie mozesz zlozyc wiecej niz kilkadziesiat dlugopisow. Jesli
    chcesz wciagnac rodzinke to kazdy papuje tysiaczka na wejscie)
    (A skąd wziąść 1000 zł gdy szykamy pracy - pozyczysz przeciesz się odkujesz
    jak zlozysz klika tysiecy dlugopisów)
    - Znajduja np 100 takich osob jak ty od kazdego biora po 1000 zł kaucji co
    daje im 100 000 zł kasy ktora obracają do woli. (Czyli na dobra sprawę maja
    darmowy kredyt)

    Teraz jest problem co zrobic z dosc sporą iloscia poskladanych dlugopisow:
    Nic prostrzego znajduja kolejne 100 osob ktore poprostu je rozkrecaja w
    sumie malo wazne co
    z nimi robia. Gut ze wplacili takze po 1000 (tysiaku) no to wspaniala firma
    na juz 200 000 zł do swojej dyspozycji.

    No a teraz rodzi sie pytanie przeciez w koncu musza placic za to skladanie.
    I tu wielka pomylka zlozone przez ciebie dlugopisy juz dawno ktos rozkrecil
    tobie wpieraja ze klienci byli nie zadowoleni bo byly zle skrecone ze
    dolozyli do interesu. A jak ci nie pasi cos to ci moga kaucje oddsac ale w
    polowie i to za kilka miesiecy .

    No to milej pracy z dlugopisikami .

    >Ale co ty opowiadasz. Nie wszędzie tak jest. Mój kolega razem z rodzicami
    >składa długopisy w wolnych chwilach i zawsze to jest pare stówek więcej do
    >budżetu domowego. Problem w tym ze to strasznie nudne jest.

    Kolega chyba niezle wtopil tylko jeszcze o tym nie wie.

    Pozdro

  • 7. Data: 2004-06-28 20:53:38
    Od: "Mrowka" <m...@b...pl>

    Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co ty opowiadasz. Nie wszędzie tak jest. Mój kolega razem z rodzicami
    > składa długopisy w wolnych chwilach i zawsze to jest pare stówek więcej do
    > budżetu domowego. Problem w tym ze to strasznie nudne jest.

    To daj namiary.

    Magda

  • 8. Data: 2004-06-29 08:37:34
    Od: "lukas" <l...@p...pl>

    Owszem próbowałem tego kiedyś, fakt faktem coś można zarobić, jednak zgadzam
    się z moim przedmówcą, że to strasznie nudne. Obecnie znalezłem coś
    ciekawszego, nie wymagającego tak wielkich nakładów początkowych i znacznie
    przyjemniejsze, wystarczy posiadać komputer i dostęp do internetu. Jeśli ktoś
    jest zainteresowany pracą łatwą we własnym domu, zapraszam!!!

    Pozdrawiam Łukasz

  • 9. Data: 2004-06-29 09:14:33
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    lukas [29 Jun 2004 10:37:34 +0200]:

    > jednak zgadzam się z moim przedmówcą, że to strasznie nudne.

    No co Ty nie powiesz, spamowanie jest mniej nudne?

    pzdr. Nahia

  • 10. Data: 2004-06-30 15:21:21
    Od: "luca" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Mrowka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To daj namiary.
    >
    > Magda

    Nie mam namiarów bo to nie ja sie tym zajmuje, ale wiem jedno, zajmuja sie
    juz tym od jakis 4 lat. I co, nie zdazyliby sie zorientowac ze to sciema????
    Problem w tym ze pewnie jest i sporo firm ktore sie podszywaja pod skladanie
    dlugopisow.