PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accessment Center ?

  • 1. Data: 2004-06-25 07:34:33
    Temat: Accessment Center ?
    Od: "Agnieszka" <g...@h...com>

    Witam Grupowiczów

    Staram sie o prace w Hestia. Po rozmowie kwalifikacyjej poinformowano mnie,
    ze przed podjeciem ostatecznej decyzji przygotowano dla kandydatów
    Accessment Center.
    Czy ktos z Panstwa pracuje w Hestii ? Czy uczestniczył w takim spotkaniu?
    Jak przebiega i jaki ma charakter takie spotkanie?
    Bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-06-25 11:04:50
    Temat: Re: Accessment Center ?
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Poczytaj sobie o AC w archiwum albo w jakims portalu HR-owym, np hrk.pl.

    I nie jestesmy zadnym "panstwem". Przestrzegaj netykiety.

    apple

  • 3. Data: 2004-06-25 11:36:45
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

> [...]
    > Czy ktos z Panstwa pracuje w Hestii ? Czy uczestniczył w takim spotkaniu?
    > Jak przebiega i jaki ma charakter takie spotkanie?

    nie wiem jak wyglada taka rozmowa
    moge powiedziec jedynie tyle ze w hestii zle sie pracuje
    oczywiscie staraj sie tam o prace jesli nie masz innego zajecia - ale nastaw
    sie ze po przyjeciu bedziesz
    szukac kolejnej

    pozdrawiam
    wlemac