PracaGrupypl.praca.dyskusje...a co myślicie o składaniu długopisów? › Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    From: "Artur" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    Date: Mon, 28 Jun 2004 20:46:24 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.221.2

    Witam.

    Ja slyszalem o takim mechanizmie skladania dlugopisow:

    - Wplacasz kaske jako zabezpieczenie dla firmy
    - Firma dostarcza ci towar czyli przykladowe dlugopisy do skladania.
    (Juz sie cieszysz wkrecasz w interesik cala rodzinke - ale tu pierwsze
    rozczarowanie - nie mozesz zlozyc wiecej niz kilkadziesiat dlugopisow. Jesli
    chcesz wciagnac rodzinke to kazdy papuje tysiaczka na wejscie)
    (A skąd wziąść 1000 zł gdy szykamy pracy - pozyczysz przeciesz się odkujesz
    jak zlozysz klika tysiecy dlugopisów)
    - Znajduja np 100 takich osob jak ty od kazdego biora po 1000 zł kaucji co
    daje im 100 000 zł kasy ktora obracają do woli. (Czyli na dobra sprawę maja
    darmowy kredyt)

    Teraz jest problem co zrobic z dosc sporą iloscia poskladanych dlugopisow:
    Nic prostrzego znajduja kolejne 100 osob ktore poprostu je rozkrecaja w
    sumie malo wazne co
    z nimi robia. Gut ze wplacili takze po 1000 (tysiaku) no to wspaniala firma
    na juz 200 000 zł do swojej dyspozycji.

    No a teraz rodzi sie pytanie przeciez w koncu musza placic za to skladanie.
    I tu wielka pomylka zlozone przez ciebie dlugopisy juz dawno ktos rozkrecil
    tobie wpieraja ze klienci byli nie zadowoleni bo byly zle skrecone ze
    dolozyli do interesu. A jak ci nie pasi cos to ci moga kaucje oddsac ale w
    polowie i to za kilka miesiecy .

    No to milej pracy z dlugopisikami .

    >Ale co ty opowiadasz. Nie wszędzie tak jest. Mój kolega razem z rodzicami
    >składa długopisy w wolnych chwilach i zawsze to jest pare stówek więcej do
    >budżetu domowego. Problem w tym ze to strasznie nudne jest.

    Kolega chyba niezle wtopil tylko jeszcze o tym nie wie.

    Pozdro