PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzialność księgowego w spółce

  • 1. Data: 2005-07-15 15:40:29
    Temat: odpowiedzialność księgowego w spółce
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    jakie przepisy prawa regulują odpowiedzialność księgowego (samodzielnego,
    głównego) bez wpisu do KRS. np otrzymuję bzdurne polecenie księgowania - odowa
    to fora

  • 2. Data: 2005-07-15 19:53:33
    Temat: Re: odpowiedzialność księgowego w spółce
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > jakie przepisy prawa regulują odpowiedzialność księgowego
    (samodzielnego,
    > głównego) bez wpisu do KRS. np otrzymuję bzdurne polecenie księgowania - odowa
    > to fora

    Wg KP mozesz zarządać polecenia na pismie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-16 13:05:49
    Od: b...@o...pl

    > (samodzielnego,
    >
    > Wg KP mozesz zarządać polecenia na pismie.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow
    ale chodzi mi o odpowiedzialność z jakiegoś przepisu prawa przed urzędem
    skarbowym, ZUS, sądami i innym. pokazują w telewizji że księgowa odpowiadała i
    siedzi