PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie z pracy : jak i za ile chorobowe?

  • 1. Data: 2004-03-25 17:51:30
    Temat: Zwolnienie z pracy : jak i za ile chorobowe?
    Od: m...@o...pl

    Kochani
    właśnie mnie wypier.... z pracy a właściwie za porozumieniem stron ( gdzie
    moja strona nie miała wyjścia tylko zwolnić się)więc mam pytanie bo nie jestem
    w temacie . Jak jest z corobowym po zwolnieniu na co się pochorować żeby
    pociągnąć trochę z ZUS ;) ?

  • 2. Data: 2004-03-25 18:49:49
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy : jak i za ile chorobowe?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    jestem
    > w temacie . Jak jest z corobowym po zwolnieniu na co się pochorować żeby

    Witam
    A dlaczego k..... ja jako podatnik mam Cię utrzymywać na chorobowym ze swoich
    pieniędzy.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-03-26 10:33:46
    Od: "vanpur" <a...@p...onet.pl>

    A ja nie rozumiem, czemu musiałeś zaakceptować za porozumieniem stron.
    Gdyby było wypowiedzenie ze strony pracodawcy, to by Ci przysługiwał
    okres wypowiedzenia i inne korzyści.

    Vanpur

  • 4. Data: 2004-03-26 15:03:34
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    a nawet czesto sie nie stosuje okresu wypowiedzenia tylko np.
    3miesieczne wynagrodzenie.

  • 5. Data: 2004-03-27 07:04:27
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    > Witam
    > A dlaczego k..... ja jako podatnik mam Cię utrzymywać na chorobowym ze
    swoich
    > pieniędzy.Pozdrawiam.

    Witam,
    Bo k..a ma tak być, i niechciałbym abyś był w takiej sytuacji....

    TS.