PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie pracownika-umowa czas określony › Zwolnienie pracownika-umowa czas określony
    From: "Natalia" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwolnienie pracownika-umowa czas określony
    Date: Sun, 10 Jun 2007 21:09:45 +0200

    Witam,

    Muszę zwolnic pracownicę i chciałabym aby wszystko zostało załatwione jak
    należy.
    Dziewczyna na umowę na 1/2 etatu na czas okreslny (1.03.2007 - 31.08.2007),
    jest to jej pierwsza umowa u mnie i w ogóle.
    Zatrudniona jest jako sprzedawca jednak do sprzedazy potrzebna jest obsługa
    komputera, z która sobie kompletnie nie radzi, została nawet przesunięta do
    innego punktu, gdzie jest mniej pracy przy komputerze jednak dalej stanowi
    to dla niej problem. Ponadto nie jest wzorowym pracownikiem, zdarzają się
    różne inne uchybienia. Dodatkowo często jest na zwolnieniu chorobowym, a na
    100% nie choruje.
    Na jakiej podstawie mogę ją zwolnić jeżeli posiada umowę na pół roku?