PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie dyscyplinarne

  • 1. Data: 2007-02-14 15:43:55
    Temat: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "ferdek" <p...@o...pl>

    Witam,

    Na poczatku lutego zostalem zwolniony dyscyplinarnie. Odwolanie do sadu nie
    wchodzi w gre.
    Czy jesli zatrudnie sie u kolejnego pracodawcy, ktory potem da mi normalne
    swiadectwo pracy, to u kolejnego bede musial pokazac tylko to ostatnie czy
    rowniez to przedostatnie z dyscyplinarka?
    Czy jest sposob, zeby nie pokazywac tego z dyscyplinarka?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam,
    F.

  • 2. Data: 2007-02-14 16:08:20
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eqvaoe$1gi$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    ferdek <p...@o...pl> pisze:

    > Czy jest sposob, zeby nie pokazywac tego z dyscyplinarka?

    Owszem, po prostu go nie pokazywać i powiedzieć, że w tym czasie nie
    pracowałeś (nie zamieszczać info w CV)
    Co bywa równie niekorzystne, bo nie każdy pracodawca z chęcią zatrudni
    kogoś, kto przez np. parę lat był nieaktywny zawodowo albo nie potrafi tego
    udowodnić.
    Jeśli jednak w CV umieścisz info, że pracowałeś w danej firmie, a nowy
    pracodawca zażyczy sobie świadectwa pracy z tej firmy, to niestety -
    będziesz musiał je pokazać.

    --
    Nixe

  • 3. Data: 2007-02-14 18:55:30
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 14-02-2007 o 16:43:55 ferdek <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy
    > rowniez to przedostatnie z dyscyplinarka?
    > Czy jest sposob, zeby nie pokazywac tego z dyscyplinarka?

    Ja zaryzykowałbym wpisywanie do CV zwolnienia dyscyplinarnego (z
    prawdziwym opisem powodu). Serio. I patrzylbym łaskawym okiem jako
    czytelnik na takie CV. Informacja o dyscyplinarce mocno uwiarygodniłaby
    _całe_ CV (w tym tradycyjne sciemy w nim zawarte).

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 4. Data: 2007-02-16 12:08:33
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Tomek P. <a...@y...pl> napisał(a):
> [...]

    > czytelnik na takie CV. Informacja o dyscyplinarce mocno uwiarygodniłaby
    > _całe_ CV (w tym tradycyjne sciemy w nim zawarte).

    tradycyjne ściemy?

    a potem kurna musze marnować czas z 20 ściemniaczami co to niby twierdza ze cos
    potrafia a naprawde tylko stali obok kogos kto potrafil a czasem nawet nie...
    ludzie czy uczciwosc to już cecha wymarła?

    nawet w takiej drobnostce jak CV

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2007-02-16 12:17:04
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 12:08:33 -0000, Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    w <er476t$t0s$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    potrafia a naprawde tylko stali obok kogos kto potrafil a czasem nawet nie...
    > ludzie czy uczciwosc to już cecha wymarła?

    Tak.
    Na podstawie CV jest się zaproszonym na rozmowę.
    Odpadnięcie z rozmowy ma taki sam skutek jak niebycie nań zaproszonym,
    ale bycie zaproszonym na rozmowę ma daleko większe szanse na zakończenie
    się pracą, niż niebycie.

    A co myslisz o liście motywacyjnym? :>

    ja czyli jakub
    Revoke.