PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie

  • 1. Data: 2010-02-09 20:44:24
    Temat: Zwolnienie
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Witam!
    Mamm pytanie, mój pracodawca grozi mi zwolnieniem. Jestem przedstawicielem
    handlowym, ale siedziba firmy mieści się na drógim końcu Polski.
    Zapowiedział też, że będę musiał odstawić auto do firmy, ale zastanawiam się
    jak to jest z moim powrotem do domu... Kto pokrywa koszty, a w razie gdyby
    nie było połączenia (bo to wiocha) kto pokrywa koszty hotelu. I czy w ogóle
    ma prawo kazać auto przywieźć, a nie mogą zabrać kierowcy, który to auto
    odbierze.

  • 2. Data: 2010-02-10 08:43:20
    Temat: Re: Zwolnienie
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 9 Lut, 21:44, "Michał Nalepa" <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > ma prawo kazać auto przywieźć, a nie mogą zabrać kierowcy, który to auto

    A jak to było ustalone jak się do firmy przyjmowałeś?

  • 3. Data: 2010-02-10 09:41:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Nalepa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogóle
    > ma prawo kazać auto przywieźć, a nie mogą zabrać kierowcy, który to auto

    Dopóki jesteś pracownikiem firmy należą ci się wszelkie uprawnienia z tytułu
    podróży służbowej: delegacje, diety, noclegi itp na koszt pracodawcy. Załatw
    więc to dopóki jeszcze pracujesz (tzn dopóki nie zakończył się okres
    wypowiedzenia), zażądaj pisemnego polecenia odbycia podróży służbowej,
    zaliczki na tą podróż itd. Wszelkie miganie się itp to po pierwsze
    dziecinada a po drugie firma może zgłosić na policji zatrzymanie ich mienia,
    poprosić o odzyskanie i jeszcze obciążyć Cię kosztami tej akcji. Absolutnie
    niczego w ten sposób nie zyskasz.
    --
    Jackare