PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie › Zwolnienie
    From: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwolnienie
    Date: Tue, 9 Feb 2010 21:44:24 +0100

    Witam!
    Mamm pytanie, mój pracodawca grozi mi zwolnieniem. Jestem przedstawicielem
    handlowym, ale siedziba firmy mieści się na drógim końcu Polski.
    Zapowiedział też, że będę musiał odstawić auto do firmy, ale zastanawiam się
    jak to jest z moim powrotem do domu... Kto pokrywa koszty, a w razie gdyby
    nie było połączenia (bo to wiocha) kto pokrywa koszty hotelu. I czy w ogóle
    ma prawo kazać auto przywieźć, a nie mogą zabrać kierowcy, który to auto
    odbierze.